וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי קללות והפרעות: מפגיני ימין השליכו בקבוק זכוכית לעבר כתבי חדשות 13

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 22:27

בקבוק זכוכית נזרק לעבר כתבי חדשות 13 מוריה אסרף וולברג וישי פורת בזמן שסיקרו את הההפגנה בירושלים בעד הרפורמה המשפטית. קודם לכן הפריעה קבוצת מפגינים לשידור וקיללה את העיתונאים. חדשות 13: "אלימות כלפי עיתונאים כבר הפכה לעניין שבשגרה"

חדשות 13 חטפו בקבוק זכוכית בהפגנת הימין/חדשות 13

בקבוק זכוכית נזרק לעבר עמדת חדשות 13 בזמן שסיקרו את הההפגנה בירושלים בעד הרפורמה המשפטית. הבקבוק שהושלך על ידי המפגינים לעבר הכתבים מוריה אסרף וולברג וישי פורת לא פגע בהם פיזית אך הבהיל אותם מאוד. קודם לכן הפריעה קבוצת מפגינים לשידור וקיללה את שני העיתונאים.

מחדשות 13 נמסר בתגובה: "ההתנהגות הביריונית והאלימה של קומץ מהמפגינים לא תרתיע אותנו ולא תפגע במחויבות שלנו לצופינו. אנו מצפים מהמשטרה לחקור במהירות ובנחישות את המקרה ולהביא את העבריינים האלימים לדין, ביודעם שאלימות כלפי עיתונאים בכלל וצוותי חדשות 13 בפרט כבר הפכה לעניין שבשגרה ממש. זהו מצב בלתי נסבל ובלתי נסלח, שאין להשלים איתו אלא לפעול למגרו".

צפו למעלה בתקרית

חדשות 13 חטפו בקבוק בהפגנת הימין. חדשות 13, צילום מסך
צוות חדשות 13 מבוהל אחרי השלכת הבקבוק לעברו/צילום מסך, חדשות 13

לפני חודש תקפו פעילי ימין באלימות צוות של חדשות 13 בראשות הכתבת לירון שמם בזמן שסיקר את ההפגנה נגד המהפכה המשפטית שהתקיימה באור עקיבא. הפעילים, שאחזו בדגל הליכוד, צעקו לעברה: "שרמוטות, אתם האויב. שילוו אותך כך להלוויה". כשדיווחה למהדורה בהגשת תמר איש שלום, סיפרה שמם מהמקום: "אנחנו סופגים קללות בלי הרף. זה ערב מפחיד, אלים ועצוב. כשמדברים על מלחמת אחים - כך זה נראה". מחדשות 13 נמסר כי הוא מגנה בתוקף את תקיפתה של לירון שמם במהלך סיקור ההפגנה באור עקיבא.

  • עוד באותו נושא:
  • חדשות 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully