וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי "זהו זה" יקבלו תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת בר-אילן

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 9:57

נשיא האוניברסיטה פרופ' אריה צבן עדכן את גידי גוב, דבל'ה גליקמן, שלמה בראבא, מוני מושונוב ואבי קושניר על הענקת התואר מטעם האוניברסיטה. "התקליט הפך לספוטיפיי אבל זהו זה - לא נס ליחה"

חברי "זהו זה" (גידי גוב, מוני מושונוב, שלמה בראבא, דב'לה גליקמן ואבי קושניר) מציגים בסרטון קומי מה תכניותיהם לשיפור בשנת 2023. סרטון שהוצג באירוע הצגת התוכן של כאן 11 לשנה הקרובה, ב-8 בפברואר 2023/כאן 11

אוניברסיטת בר-אילן תעניק תואר דוקטור לשם כבוד לשחקני התוכנית "זהו זה" של כאן 11. נשיא האוניברסיטה פרופ' אריה צבן עדכן את גידי גוב, דבל'ה גליקמן, שלמה בראבא, מוני מושונוב ואבי קושניר על הענקת התואר מטעם האוניברסיטה. "התקליט הפך לספוטיפיי אבל זהו זה - לא נס ליחה", מסר.

התוכנית "זהו זה!" עלתה לראשונה לאוויר בשנת 1978 ושודרה ברציפות עד שנת 1998. במהלך מגפת הקורונה, כאן 11 העלתה את התוכנית מחדש והיא זוכה מאז להצלחה גדולה.

במכתב שהוציא פרופ' צבן לכל אחד מחמשת השחקנים נאמר: "על תרומתכם המשותפת לתרבות הישראלית בשנת ה־75 למדינת ישראל, ועדת התואר מבקשת להכיר לכם תודה על הומור ושירה שמצליחים לשמח וללכד את כולנו סביב מדורת השבט. ישראל של 1978 שונה בתכלית מישראל של 2023. התקליט הפך לספוטיפיי, ערוץ 1 הפך לפלטפורמת מדיה בעלת שם עולמי, וזהו זה - לא נס ליחה.

"דרככם להצחיק בשנינות וברוב חן; יכולתכם, בראשונה, ליצור את נכסי צאן הברזל בשירה הישראלית ובאחרונה, לשוב אליהם ולחדשם. בימים ההם של מלחמת המפרץ ובזמן הזה בשנות מגפת הקורונה - כל אלה ראויים בעינינו לכל שבח. ראוי להעצים את אדוות ההשפעה של החיבור הלא־מובן־מאליו שאתם מצליחים ליצור פעמיים בשבוע (כן, גם ב־13:30, בשידור החוזר) בין כל קצוות החברה הישראלית, ואת זאת אנו מבקשים לעשות בהעניקנו את התואר המכובד".

חברי "זהו זה" מכריזים על מופע חדש, 20 במרץ 2023. ראובן קסטרו
זהו זה/ראובן קסטרו

חברי "זהו זה" הודו לאוניברסיטה על הפרס. בסרטון מיוחד שהקליטה החבורה לקראת הטקס , הסביר גידי גוב את ההתעניינות המחודשת בתכנית ובכוכביה: "אנחנו פורחים בעתות משבר". שלמה בראבא הוסיף: "נורא טבעי לנו להצחיק בזמן מלחמה. בעתות שלום עוד נצטרך להוכיח את עצמנו".

אוניברסיטת בר-אילן מעניקה תוארי "דוקטור לשם כבוד" משנת 1971 לאנשי ציבור, מדע, רוח ואמנות, מן הארץ ומחו"ל, אשר בלטו בתרומתם הייחודית לחברה ולמדינה. בשנים האחרונות קיבלו בקטגוריית התרבות, האמנים חוה אלברשטיין ועידן רייכל. טקס הענקת תואר דוקטור לפילוסופיה לשם כבוד ייערך ב-15 במאי 2023, במסגרת אירועי חבר הנאמנים של האוניברסיטה לציון 75 שנה למדינ

  • עוד באותו נושא:
  • זהו זה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully