וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנוכח הביקוש: להקת דיסטרבד פותחת הופעה שנייה בישראל בקיץ הקרוב

1.5.2023 / 10:25

אחרי שנמכרו כל הכרטיסים להופעה הראשונה של דיסטרבד (Disturbed) בישראל בקיץ הקרוב, מודיעה הפקת המופע של להקת המטאל על פתיחת הופעה נוספת. כל הפרטים

לייב ניישן ושוקי וייס, מפיקי ההופעה בישראל של להקת המטאל המצליחה דיסטרבד (Disturbed), מודיעים על פתיחת מופע שני, אחרי שכל הכרטיסים למופע הראשון נמכרו. זה יקרה יום אחרי כן, ב-29 ביוני, גם כן בביתן 1 אקספו תל אביב. בנוסף לכך מכריזים המפיקים על הופעות החימום: ב-28 תופיע להקת SaffeK וב-29 להקת Subterranean Masquerade.

בניגוד להופעה של דיסטרבד בלייב פארק בראשון לציון ב-2019, ההופעות בקיץ הקרוב יהיו אינטימיות יותר - 5,500 צופים בכל אחת מהן. מחיר הכרטיסים הוא 359 ש"ח, ללא חלוקת אזורים באולם. כרטיסים למופע החדש ניתן לרכוש כאן.

לאורך השנים הגיע היהודי הטוב דיוויד דריימן לכמה וכמה ביקורים בישראל, לא מפליא בהתחשב בעובדה שהוא בן למשפחת ניצולי שואה, וסבו, סבתו, אימו ואחיו הצעירים מתגוררים בירושלים. דריימן עצמו, בוגר בתי ספר יהודיים בלוס אנג'לס, אף למד שנה בישיבת נווה ציון בירושלים. לאורך השנים אף הצהיר שהיה שמח לעשות עלייה ולהתיישב כאן באופן קבוע, אלא שהמשרה שלו כסולן דיסטרבד לא ממש מאפשר לו לעשות זאת. ב-2019 הוא הגיע לראשונה יחד עם הלהקה כולה להופעה בלייב פארק בישראל, שלוש שנים אחרי ששחררו את להיטם הגדול ביותר, החידוש ל-"The Sound Of Silence" של סיימון וגרפונקל.

אלבום הבכורה "The Sickness" משנת 2000, מכר למעלה מחמישה מיליון עותקים והפך את דיסטרבד לאחת מלהקות הרוק המצליחות ביותר בארה"ב. מתוכו שני השירים "Down With The Sickness" ו-"Stupefy" הפכו אף הם להצלחה במצעדי המכירות. האלבום "Believe" שיצא שנתיים לאחר מכן המשיך את ההצלחה המטאורית ומכר למעלה משני מיליון עותקים. הסינגל "Prayer" מתוכו הפך לאחד הפופולריים ביותר של הלהקה והגיע לרשימת חמשת הסינגלים הנמכרים ביותר בארה"ב באותה שנה.

רצף ההצלחות של דיסטרבד המשיך עם האלבום השלישי, "Ten Thousand Fists", שיצא ב-2005 וחצה את מכירת שני מיליון עותקים. האלבום כולל את החידוש ללהיט "Land Of Confusion" של להקת ג'נסיס. בשנת 2008 יצא האלבום הרביעי, "Indestructible", ושנתיים אחריו הגיע "Asylum", שהגיע אף הוא למקום הראשון במצעד מכירות האלבומים האמריקאי וכלל את השיר "Never Again" שעסק בשואה וזוועות הנאצים נגד העם היהודי.

האלבום הבא, "Immortalized", הגיע ב-2015 אחרי הפוגה ארוכה, שכמו קודמיו כבש גם הוא את המקום הראשון במצעד המכירות האמריקאי. באלבום נכלל החידוש לשיר "The Sound Of Silence", שזכה להצלחה אדירה והגיע לחצי מיליארד צפיות ביוטיוב. ב-2018 יצא אלבומה השביעי של הלהקה, "Evolution", ומכר למעלה מ-100 אלף עותקים בארה"ב בשבוע הראשון ליציאתו. אלבומם הבא הגיע בנובמבר האחרון עם השם המאוד מייצג "Divisive", ולשם קידומו יוצאת הלהקה לסיבוב הופעות שבמסגרתו תגיע גם לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully