וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת הבלוז-רוק האיסלנדית קלאו תופיע לראשונה בישראל

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 10:13

הלהקה תופיע ב-22 ביוני באמפי פארק רעננה, במסגרת סבב הופעות עולמי. הלהקה הוקמה לפני קצת יותר מעשור, היתה מועמדת לגראמי בקטגוריות ביצוע הרוק הטוב ביותר בלטה עם להיטה "Way Down We Go" שכיכב בין השאר בסדרות רבות וצילמה קליפ בעודה צפה על קרחון באיסלנד

להקת הרוק קלאו (KALEO). Justin Pagano,
מקרחון באיסלנד - לאמפי רעננה. קלאו/Justin Pagano

להקת הבלוז-רוק האיסלנדית קלאו (Kaleo) תופיע לראשונה בישראל ב-22 ביוני באמפי פארק רעננה, במסגרת סבב הופעות עולמי חדש.

הלהקה הוקמה בשנת 2012 באיסלנד, ומוביל אותה הסולן והגיטריסט הראשי יוקול יוליוסון, הפועל תחת הכינוי ג'יי ג'יי. בשנת 2015, לאחר החתמתם באטלנטיק רקורדס עברו להתגורר בטקסס. הם הוציאו שלושה אלבומי אולפן, האחרון שבהם, "Surface Sounds", יצא באפריל 2021, ומכרו מעל למיליון אלבומים ברחבי העולם. הלהקה היתה מועמדת לפרס הגראמי בשנת 2017 עם שירם "No Good" בקטגוריות ביצוע הרוק הטוב ביותר.

שירם המצליח ביותר הוא "Way Down We Go", שהגיע למקום הראשון במצעד השירים האלטרנטיביים של הבילבורד. בנוסף, השיר רשם עד כה 533 מיליון צפיות ביוטיוב והופיע בסדרות רבות ובהן "האנטומיה של גריי", "החיים עצמם", "הרשימה השחורה", "NCIS", "ריברדייל", "סופרגירל" ו"לוציפר" וכן בלט בטריילרים או פרומואים לסדרות "כתום זה השחור החדש", "הטובות לקרב" ו"קוונטיקו". וזה לא הכל: השיר כיכב גם בטריילר לסרט "וולברין", במשחק פיפ"א 2016 והוביל את מסע הפרסום לבושם של ג'ורג'יו ארמני.

הלהקה הפיקה כמה קליפים יוצאי דופן שצולמו באיסלנד, באחד מהם הלהקה מבצעת בלייב את "Save yourself" כשהם צפים על קרחון, ושיר אחר צולם בעודם על קצה של סלע צף בלב האוקיינוס.

על הבאתם לארץ חתום אלון יוריק הפקות. מכירת הכרטיסים נפתחת היום (שני) בשעה 9:00. כרטיסים, במחירים של 289 עד 449 שקלים, ניתן לרכוש כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • איסלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully