וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע הקונצרט של הפילהרמונית: אישה חוותה אורגזמה קולנית

3.5.2023 / 0:06

על פי הדיווחים (וההקלטות) ה"צרחות והגניחות" של האישה אירעו במהלך ביצוע של הסימפוניה החמישית של צ'ייקובסקי

אישה חווה אורגזמה באמצע קונצרט/LA Phil / MacrodosingPod

האדמה ממש רעדה עבור אישה אחת במהלך הפרק השני ("אנדאנטה קאנטאבילה, קון אלקונה ליצ'נצה") של הביצוע של הפילהרמונית של לוס אנג'לס לסימפוניה החמישית של צ'ייקובסקי - כאשר היא ישבה בקהל וחוותה "אורגזמה רועשת ומלאה בכל הגוף".

כמה מבאי הקונצרט תיארו את רגע השיא של האישה שישבה ביציע ביום שישי באולם הקונצרטים העמוס על שם וולט דיסני. "כולם מיד פנו לראות מה קורה", אמרה מולי גרנט, שישבה ליד האישה המאושרת, ללוס אנג'לס טיימס. "ראיתי את הבחורה אחרי שזה קרה, ואני מניחה שהיא... קיבלה אורגזמה כי היא נשמה בכבדות, ובן זוגה רק חייך והביט בה - כמו מתאמץ לא לבייש אותה", אמרה, "זה היה די יפה".

קטע אודיו שבו תועד (ככל הנראה) רגע האקסטזה של הצופה הפך לוויראלי ומעל למיליון איש כבר שמעו אותה גומרת לצלילי אחת מיצירותיו החשובות והידועות של צ'ייקובסקי.

ככה זה נשמע באולם

המלחין הבריטי מגנוס פיינס, אחיו של השחקן רייף פיינס, נכח גם הוא בקונצרט וצייץ לאחר מכן: "לאישה בקהל הייתה אורגזמה רועשת ומלאה במהלך הפרק השני של הסימפוניה החמישית... התזמורת המשיכה לנגן בנימוס".

עם זאת, חלק מהגולשים ברשתות החברתיות הביעו ספק לגבי לתקרית, כאשר אחד כתב בתגובה לפיינס שהוא נכח במקום ושלאישה הייתה מקרה חירום רפואי. פיינס התעקש ש"זה בהחלט קרה", וכתב שהוא "הריץ את כל התרחישים האפשריים".

"הייתי בקרבת מקום והיו לי לא פחות מ-8 חברים נוספים בקהל - כולם הגיעו למסקנה דומה. היא נשארה במקום למשך כל ההופעה, והמראה שלה העיד על מה שעברה. התפיסה שלי לגבי מה שקרה היא רק הערכה כלפיה. כבוד", אמר.

העיתונאית ג'וסלין סילבר כתבה בטוויטר שחבריה אמרו שלאישה "היתה אורגזמה בצרחות, עד לנקודה שבה כל התזמורת הפסיקה לנגן. יש אנשים שבאמת יודעים איך לחיות". הפסנתרנית הקלאסית שרון סו הוסיפה בציוץ שהיא "בדקה עם מישהו שמנגן בפילהרמוניית והוא אישר שהתקרית הקולנית אכן קרתה אך התזמורת לא הפסיקה לנגן.

ה-LA Times דיווח כי לפי מקורותיו ולפי קליפ האודיו ניתן לאמת את הדיווחים לפיהם התזמורת לא החמיצה אף תו ברגע הקליימס. הכתבים שלהם לא הצליחו לזהות את האישה ומטעם התזמורת הפילהרמונית בחרו שלא להגיב.

וגם זה קרה

כוכבת הפופ נתפסה מענגת את מגיש הטלוויזיה במהלך תצוגת אופנה

לכתבה המלאה

מהי 'אורגזמת גוף מלאה' והאם היא מזויפת?

ג'ניפר אניסטון  חווה אורגזמה בסרט "ברוס הגדול מכולם". gg_2
ג'ניפר אניסטון חווה אורגזמה בסרט "ברוס הגדול מכולם"/gg_2

התיעוד הקולי מההופעה עורר גם דיון בשאלה האם שיא מיני יכול להיגרם רק ממוזיקה - כלומר האם אפשר לגמור רק משמיעת יצירה מוזיקלית?

חלק מהמשתתפים בדיון שיערו שהצופה נעזרה בוויברטור בשלט רחוק שהופעל על ידי אדם אחר שנכח במקום, עם זאת פסיכותרפיסטית טענה שזה בהחלט אפשרי שהאישה חוותה אורגזמה עצמית כשישבה בקהל. סינדי דרנל, שעובדת כמטפלת מינית ויועצת זוגיות, אמרה ל-The Post Monday כי אורגזמות גוף מלא אכן יכולות להתרחש ללא כל סוג של מגע. "זה אפשרי - אבל הכל תלוי בהקשר. שום דבר טוב לא קורה בסקס אם אין הקשר".

המומחית למיניות הסבירה: "כל דבר יכול ליצור תחושות אורגזמיות. הסיבה לכך היא שמקור האורגזמות הוא במוח דרך מערכת העצבים ולא דרך קיום יחסי מין. מבחינה טכנית כל דבר שמפעיל את קולטני העונג במוח בהקשר הנכון יכול לייצר הנאה ולפעמים אורגזמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully