וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבטיפוס חוזרת: "יש לנו כבר חלודה של השנים, במובן הטוב של המילה"

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 16:54

הלהקה האהובה משנות ה-90 חזרה עם שיר חדש בשם "היי היי היי". בדרך ביקשו עזרה בכתיבת הקומוניקט מתוכנת בינה מלאכותית - ונדהמו מהתוצאה. "הוא המציא שיר שכתבנו ופשוט נפלנו, זה היה מדהים. עכשיו אנחנו רוצים לבצע את זה", סיפר חבר הלהקה אמיר בן דוד בריאיון ב-103FM

"זו חבורה של אנשים שעובדת, רואים את זה על הבמה. יש לנו כבר חלודה של השנים, במובן הטוב של המילה" - כך אמר אמיר בן דויד, גיטריסט להקת אבטיפוס, בריאיון לתוכנית של איריס קול ב-103FM.

ההרכב הוותיק, שהוציא להיטים רבים בשנות ה-90 ("תשאירי לי מקום לחבק אותך", "מועקה", "בוקר טוב עולם", "אישה אישה" ועוד), חזר לאחרונה עם שיר חדש - "היי היי היי", מתוך אלבום חדש בהתהוות.

בדרך לשם, התנסתה הלהקה ביצירה אמנותית מסוג חדש - שיחה עם בינה מלאכותית. חברי ההרכב פנו לתוכנה מתוך שעשוע, כדי שזו תכתוב עבורם הודעה לעיתונות. "הוצאנו את השיר ביום ראשון, ואז ביום שבת אמרנו: 'בואו נראה מה הצ'אט שכולם משחקים איתו עכשיו יכתוב לנו בתור קומוניקט לשיר', זה לא שהיינו צריכים את זה", סיפר בן דוד.

"שאלנו: 'מה אתה יודע לספר על להקת אבטיפוס', הוא המציא סיפור דמיוני לחלוטין, המציא ערך ויקיפדיה שלם", הוסיף. "הוא המציא שיר שכתבנו 'שמיים רעים' ואין לנו שיר כזה. אז אמרנו: 'אוקיי, מה המילים של שמיים רעים של אבטיפוס?', ואז הוא כתב מילים ופשוט נפלנו, זה היה פשוט מדהים. אנחנו רוצים לתת לתוכנה להלחין את השיר 'שמיים רעים' ואז לבצע את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully