וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוהב אותך, עם המתחים והיחסים שהתקלקלו": טל ואביעד נפרדו בקול חנוק מהתכנית

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 10:45

בתום יותר מ-20 שנות שידור משותפות, טל ואביעד - מהצמדים הרדיפוניים האהובים בישראל - נפרדו מתכניתם המצליחה "הבוקר" ברדיו אקו-99FM. ברמן: "זאת מערכת היחסים הכי משמעותית שהייתה לי חוץ מאשתי". קיסוס: "תמיד תהיה יקר לי, אני רוצה שיהיה לך טוב"

בווידאו: טל ואביעד נפרדים/מערכת וואלה!

הצמד הרדיופוני טל ברמן ואביעד קיסוס הגישו הבוקר (חמישי) את תכניתם "הבוקר" באקו 99FM בפעם האחרונה. זאת, לאחר יותר מ-20 שנות שידור משותפות.

ברמן וקיסוס מגישים מאז 2002 את תכנית הדגל "הבוקר", ששודרה בתחילה ברדיו תל אביב, ולאחר הפסקה המשיכה אל תחנת אקו 99FM, שבה היא שודרה עד היום.

בסיום נפרדו השניים זה מזה בקול חנוק:

טל: "באמת קשה. זה היה מעולה. זה היה מעולה וזה היה מדהים ואני אוהב אותך עם כל הפערים והמתחים והמריבות והיחסים שהתקלקלו. אני מאוד אוהב אותך. ואני בפירוש, גם מקצועית וגם אישית, [זו] מערכת היחסים הכי משמעותית שהייתה לי, חוץ מאשתי. ואני גם מאוד מצטער ואני גם לא. לא - במובן שאני חושב שזה הדבר הנכון. וזה תמיד יהיה במבט לאחור וזה מה שחשוב, נראה לי".

אביעד: "תודה. אני חושב שאמרתי לך את זה פעם, אולי. אני חושב שכששני אנשים מסוגלים להגיד אחד לשני, התרחקנו, אנחנו לא קרובים כמו פעם - זה רגע של קירבה מאוד מאוד גדולה. גם השבוע הזה וכל הזמן שקדם לזה, ידעתי ואני יודע עדיין ואני אדע תמיד שאיפשהשהו, באיזה קומה שרק אתה ואני יכולים להגיע לשם, אנחנו מסתכלים על מה שקורה מלמעלה ביחד ואומרים יואו איזה קטע. בסוף זה אנחנו וזה אנחנו תמיד, ברגעים קשים והמאוד מאוד קשים והבלתי נסבלים זה היה נכון. זה אתה ואני. אני מאוד אוהב אותך ואני מאוד מעריך אותך ואני מצטער שככה ושבכלל. ומעבר לזה אני יודע שתעשה דברים נהדרים. אני גם רוצה בשבילך, באמת באמת, שהם יהיו נהדרים ושתהיה מאושר בהם, וכל הפיתוי לקנא במה שיהיה, במי שיהיה, אצלך אצלי, אחד של השני, אני נורא רוצה שיהיה לך טוב, באמת באמת. אתה איש יקר לי ותמיד תהיה יקר לי".

טל: "תודה. כשישבתי אתמול מדוכדך בבית, הבן שלי עבר לידי ואמר לי, בפעם האחת בשבוע שהוא דיבר איתי - אל תבכה שזה נגמר, חייך שזה קרה. אני כן בוכה ואני כך מחייך".

האזינו לשיחה האחרונה:

רבים מסרו את ברכותיהם לצמד בשידור האחרון, ובהם בין היתר ריטה, יונית לוי, איל קיציס ונינט טייב, כמו גם מאזינים רבים.

לפני שלושה חודשים הודיעו השניים במפתיע על סיום דרכם המשותפת ברדיו. "לא קל ולא פשוט והבטן מתהפכת מכל הכיוונים, אבל התוכנית שלנו מסתיימת בדיוק בעוד שלושה חודשים", אמר ברמן בשידור.

ברמן וקיסוס זכו להצלחה קבועה בכל סקר TGI שבדק את היקף החשיפה לתחנות הרדיו, ונחשב אחד העוגנים הקבועים הבולטים ביותר הן במושגי הרדיו האזורי והן ברדיו הארצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully