וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מואב ורדי קרא למלך צ'ארלס "אוטיסט" - ואז התנצל בשידור: "זאת הייתה טעות"

עודכן לאחרונה: 6.5.2023 / 18:37

במהלך המשדר בכאן 11 שסיקר את טקס הכתרת המלך צ'ארלס ה-3 המגיש מואב ורדי השתמש בשידור במילה "אוטיסט" לתיאור המלך. לאחר מכן התנצל: "זאת הייתה טעות. אוטיזם אינה מחלה גנרית או איזשהו תיאור גנרי לחוסר רגישות. מתנצל בפני כל מי שנפגע. הלוואי וזה לא היה קורה"

המגיש מואב ורדי מתנצל על כך שבמהלך המשדר בכאן 11 שסיקר את טקס הכתרת המלך צ'ארלס השלישי תיאר את המלך במילה "אוטיסט", 6 במאי 2023/כאן 11

במהלך השידור המיוחד בכאן 11, שסיקר את טקס הכתרת המלך צ'ארלס השלישי, המגיש ועורך חדשות החוץ של כאן חדשות, מואב ורדי, השתמש בשידור במילה "אוטיסט" לתיאור המלך צ'ארלס. לאחר מכן התנצל על כך.

ורדי אמר: "בתחילת המשדר השתמשתי בביטוי אוטיסט לתאר תכונות שיוחסו למלך צ'רלס. זאת כמובן הייתה טעות ואני מצטער עליה. אוטיזם אינה מחלה גנרית או איזשהו תיאור גנרי לחוסר רגישות. הוא תיאור מצב מאוד מאוד ספציפי של אנשים נפלאים שרואים את העולם אולי קצת אחרת, ואני כמובן מצטער שכך היה ומתנצל בפני כל מי שצפה בשידורנו ונפגע. הלוואי וזה לא היה קורה".

מואב ורדי. כאן 11, צילום מסך
מואב ורדי/צילום מסך, כאן 11

טקס ההכתרה של המלך צ'ארלס השלישי ואישתו קמילה התקיים היום בכנסיית וסטמינסטר, 70 שנה לאחר שאימו, המלכה אליזבת השנייה, הוכתרה באותה כנסייה. את הטקס ניהל הארכיבישוף מקנטרברי ג'סטין ולבי, והוא הסתיים עם שירת ההמנון הבריטי בעוד המלך והמלכה יוצאים מהכנסייה, לראשיהם כתרים. אלפיים מנהיגים ובני מלוכה מרחבי העולם הגיעו לטקס, ובהם גם הנשיא יצחק הרצוג ואשתו מיכל וג'יל ביידן, אישתו של נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן. הנסיך הארי, בנו הצעיר של המלך צ'ארלס, שיחסיו עם משפחתו הידרדרו בשנים האחרונות, ישב בשורה השלישית עם הנסיכות יוג'יני וביאטריס, הבנות של הנסיך אנדרו, אחיו של המלך, ולידם ישבו הנסיך אדוארד ואישתו סופי. בשורה הראשונה ישבו הנסיך ויליאם, הנסיכה קייט וילדיהם הנסיכה שרלוט והנסיך לואי. הנסיך ג'ורג' מילא תפקיד בפמלייה של סבו המלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully