וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון חזיז הצטלמה עם יד על העין. היא לא האמינה אילו תגובות קיבלה

עודכן לאחרונה: 6.5.2023 / 21:57

הזמרת פרסמה ברשתות החברתיות תמונה תמימה שבה יד ימין שלה מסתירה במעט את עין שמאל וקיבלה תגובות מחברי כת, שלפיהן היא חברה בארגון סודי בשם "אילומינטי" השולט בעולם. חזיז: "תזכרו שיש אנשים עם נשמה ולב שקוראים את זה. חוויתי בריונות רשת"

שרון חזיז. שי יחזקאל,
התמונה שעוררה את הסערה. שרון חזיז/שי יחזקאל

הזמרת שרון חזיז פרסמה באחרונה בעמוד האינסטגרם והפייסבוק שלה תמונה תמימה שבה יד ימין שלה מסתירה במעט את עין שמאל - ולא האמינה אילו תגובות היא תקבל בעקבות כך. חברי כת המאמינים בתאוריית הקונספירציה שלפיה ארגון סודי בשם ה"אילומינטי" שולט בעולם, טענו כי חזיז משתייכת לארגון. חברי הכת מאמינים כי מי שמצטלם עם עין מכוסה חבר בארגון הזה.

שרון חזיז, כאמור, נדהמה מהתגובות של חברי הכת ההזויה בעקבות פרסום התמונה התמימה. "אני חווה בימים האחרונים סוג של בריונות ברשת", כתבה. "זה התחיל בקטן, בהודעות במסנג'ר וגדל לתגובות על הפיד בדף אמן שלי שאת רובן הספקתי למחוק ואף לעשות בלוק לאנשים 'מיוחדים' והכל בגלל התמונה הזאת.

"'אילומינטי' - וסליחה על הבורות אבל עד לפני מספר ימים כשהרבה אנשים שייכו אותי לכת המוזרה הזאת לא ידעתי מה זה וגם לא ידעתי עד כמה אנשים יכולים להיות הזויים. 'אהבת חינם' אמרנו? אז לכל המשועממים שידם קלה על המקלדת, לכל אלה שממלאים את חייהם בקונספירציות ורוע כלפי אחרים - תזכרו שיש אנשים עם נשמה ולב שקוראים את זה. ולא, לא הצטלמתי עם יד על הפנים כי אני משתייכת לכת כלשהי.

"אני לא מתיימרת להביא בשורה על בריונות ברשת. אני יודעת שאני מקרה פיצפון וזה הרעל של העולם שלנו. הלוואי וכל אחד, כולל אני, יעשה עבודה פנימית בשאיפה להתבוננות עצמית ולאהבה בין אדם לחברו".

  • עוד באותו נושא:
  • שרון חזיז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully