וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרה החדשה של יוצרי "פאודה" תשודר גם בישראל - ב-yes

עודכן לאחרונה: 7.5.2023 / 11:52

"רוחות הרפאים של ביירות", הסדרה החדשה של ליאור ורז ואבי יששכרוף לרשת "שואוטיים", בכיכובם של הישאם סולימאן, אמיר חורי ודרמוט מלרוני, תשודר רק ב-yes בצמוד לשידורה בארה"ב

רוחות הרפאים של ביירות. ©2023 Showtime Networks Inc. All Rights Reserved,
רוחות הרפאים של בירות/©2023 Showtime Networks Inc. All Rights Reserved

הסדרה החדשה של יוצרי פאודה "רוחות הרפאים של בירות" תשודר גם בישראל - רק ב-yes. מדובר ב מיני סדרה בת ארבעה פרקים של רשת "שואוטיים" האמריקאית, אשר עוסקת בסיפור חייו של עימאד מורנייה, מי שהיה ראש הזרוע הצבאית של החיזבאללה, וחוסל בפיצוץ מכוניתו ב-2008.

מאחורי הסדרה עומדים אבי יששכרוף וליאור רז, יוצרי "פאודה", ובתפקיד מורנייה מככבים שניים מכוכבי "פאודה" לשעבר - אמיר חורי יגלם את מורנייה הצעיר והישאם סולימאן יגלם את מורנייה בבגרותו. הסדרה מציגה את סיפורו של מוראנייה משתי נקודות ראיה - הלבנונית והאמריקאית - לאורך שנים רבות, החל מהתחלתו בגיל 21 במעוזים השיעים בדרום ביירות ועד שהפך לאשף קונספט המחבלים המתאבדים. היא משלבת ראיונות עם האנשים האמיתיים שהיו במוקד האירועים, ביניהם סוכני CIA ומוסד.

גם כוכב הניינטיז דרמונט מולרוני ("החתונה של החבר שלי") ישחק בסדרה ויגלם בה סוכן CIA המוצב בשנות השמונים בביירות. עוד יככבו בסדרה: דינה שיהאבי ("ג'ק ראיין"), יובל שרף, יעקב זדה דניאל ("פאודה", "אלף"), מיכאל מושונוב, נוויד נגהבאן ("טהרן") ועידו גולדברג ("וידוייה הסודיים של זונת צמרת"). הבמאי הדוקומנטרי גרג ברקר )"המצוד: ללכוד את בן-לאדן") מביים את כל 4 פרקי הסדרה והוא גם אחד ממפיקיה לצד דניאל דרייפוס ("במערב אין כל חדש").

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully