וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל עומס עבודה: במאי נוסף יצטרף לחנוך רוזן בבימוי הפסטיגל השנה

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 13:44

במאי הפסטיגל המיתולוגי, ששמו הפך להיות מזוהה עם המותג ב-25 השנים האחרונות, ביקש לשתף פעולה עם היוצר רועי שגב בבימוי הפסטיגל השנה

נועה קירל/יח"צ

חנוך רוזן, במאי הפסטיגל המיתולוגי, ששמו הפך להיות מזוהה עם המותג ב-25 השנים האחרונות, ביקש לשתף פעולה עם רועי שגב בבימוי הפסטיגל השנה. רוזן, אשר הרחיב בשנים האחרונות את פעילותו הבינלאומית כבמאי ומפיק מופעים בארה"ב, עובד בימים אלו על שני מופעים נוספים באירופה ולכן ביקש לשלב במאי נוסף בהובלת הפרויקט.

רועי שגב משמש כמנהל האמנותי של פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים ויוצר הסדרות "ילדי בית העץ" ו"כראמל" עליהן זכה בפרסי האקדמיה. בנוסף כתב בשנים האחרונות שני פסטיגלים (Freestyle פסטיגל ו-Play פסטיגל).

רוזן משמש בתפקיד במאי הפסטיגל מאז שנת 1997 (מלבד הפסטיגלים בשנים 1998, 2002 ו-2003). בחלק מהפסטיגלים אף השתתף כשחקן אורח. בנוסף הוא מביים החל משנת 2014 את המופע "'WOW" של רשת ישרוטל באילת.

חנוך רוזן. ראובן קסטרו
חנוך רוזן/ראובן קסטרו

באחרונה דווח על ליהוקים ראשונים לפסטיגל 2023 - נועה קירל, אנה זק ואבי אבורומי. לפי הודעה מטעם ההפקה, קירל צפויה לקחת חלק מרכזי בסיפור עלילת הפסטיגל אשר העבודה עליו החלה בחודשים האחרונים. מטעמה של קירל נמסר: "אני מאושרת לחזור הביתה לפסטיגל אחרי הפסקה קצרה. התגעגעתי ואני בטוחה שהולך להיות הכי כיף בעולם". בנוסף לקירל, גם אנה זק צפויה להשתתף בפסטיגל השנה ולחזור לשתף פעולה עם נועה קירל. זו תהיה השנה השלישית ברצף שבה זק לוקחת חלק במופע.

המופע שהתקיים בחנוכה האחרון התקיים, כאמור, ללא נועה קירל. נבחרת הכוכבים כללה את עדן חסון, אגם בוחבוט, אנה זק, אליאנה תדהר, שלישיית "מה קשור", יעל אלקנה, לינוי אשרם ועוד. הפסטיגל נקרא "פסטיגל על פסטיגל" כאשר דמותה של אליאנה תדהר מונתה לבמאית המופע לאחר שדמותו של חנוך רוזן קיבלה הצעה מעבר לים, והיא צריכה לעמוד במשימה להרים את המופע הגדול בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully