וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המתיחות בדרום: "נשף רוק" של אביב גפן יתקיים כרגיל

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 16:12

המוזיקאי אביב גפן, שחגג אתמול את יום הולדתו ה-50, יקיים כמתוכנן את המופע הענק השנתי שלו - "נשף רוק" - למרות ההסלמה בדרום וירי הטילים לעבר ישראל. המופע יתקיים בתיאום ובאישור פיקוד העורף. ההפקה שלחה הודעה לקהל: "אם מתקבלת התרעה עליכם לשכב על הקרקע"

ארץ נהדרת - אביב גפן שרים "יהיה טוב"/צילום: קשת 12

המוזיקאי אביב גפן, שחוגג היום את יום הולדתו ה-50, הודיע כי מופע הענק השנתי שלו - "נשף רוק" - יתקיים כרגיל הערב בפארק הירקון על אף המתיחות בדרום וירי הטילים לעבר ישראל. מהודעה מטעמו נמסר כי המופע יתקיים בתיאום ובאישור פיקוד העורף. אביב גפן מסר: "מתרגש לפגוש את כולכם".

זו השנה ה-11 שבה גפן מקיים את "נשף רוק" המסורתי שלו. הפעם המופע אמור להתקיים בפארק הירקון ולהיות הגדול ביותר אי פעם. זו גם אמורה להיות הפעם הראשונה שבה גפן מופיע בפארק. בניגוד לשנים קודמות אביב גפן והפקתו בחרו שלא לפרסם את רשימת האורחים וההפתעות הצפויות השנה.

ההפקה שלחה הודעה לעשרות אלפי באי ההופעה, שבה ניתנו הנחיות מיוחדות של פיקוד העורף למקרה של אזעקה: "אם מתקבלת התרעה בזמן המופע, עליכם לשכב על הקרקע ולהגן על הראש באמצעות הידיים. יש להישאר שכובים על הקרקע למשך 10 דקות. שימו לב: הנכם מתבקשים להישאר במקומכם, על מנת למנוע פגיעה כתוצאה מדוחק ועומס על דרכי היציאה".

  • עוד באותו נושא:
  • אביב גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully