וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפני מותה, אחותי ביקשה להעביר לך את הבובה": כששליח וואלה! ריגש את נועה קירל

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 20:54

במהלך מסיבת העיתונאים של נועה קירל, התגבר שליח וואלה! תרבות לאירוויזיון יניב דורנבוש על המבוכה וסיפר לנועה על אחותו עדי שנפטרה לפני חודש וחלומה הגדול היה שיניב יביא לנועה בובת חד קרן. נועה הנרגשת לקחה את הבובה ואמרה: "אחשוב עליה בגמר". צפו בקטע המרגש

נועה קירל יניב דורנבוש/יניב דורנבוש

במהלך מסיבת העיתונאים של נועה קירל שהתקיימה הערב (רביעי) בליברפול אחרי ההעפלה לגמר ביום שבת, נרשם גם רגע מרגש במיוחד עבור שליח וואלה! תרבות לאירוויזיון יניב דורנבוש (צפו למעלה בקטע המרגש).

דורנבוש, שאחותו עדי הלכה לעולמה לפני חודש אחרי מאבק במחלת הסרטן, סיפר בקול נרגש לנועה על אחותו ועל בקשתה ממנה. "אחד הדברים שמדהימים בך הוא שאין מישהו בישראל שלא מכיר אותך", סיפר יניב לקירל, "בין אם זו האחיינית שלי בת ה-4 ובין אם סבתא שלי בת ה-86. אחת המעריצות הגדולות שלך הייתה אחותי עדי, בת 43. היא מאוד אהבה חדי קרן, הבית שלה היה מלא בחדי קרן, וכשנבחר השיר שלך 'יוניקורן', היא אמרה לי 'אתה חייב להביא לנועה את הבובה הזו ולהצטלם עם זה'. אני אמרתי לה שאני לא עושה דברים כאלה כי זה מביך אותי, והיא אמרה 'אתה לא אומר לא לחולת סרטן'. היא כבר לא איתנו, ההופעה האחרונה שהיא הייתה בה הייתה ההופעה שלך בפארק, היא הייתה עם כיסא גלגלים ובלי כוח לכלום, אבל רציתי בכל זאת להביא לך את הבובה ושתהיה את התמונה של זה".

עדי דורנבוש. פייסבוק, צילום מסך
לזכרה. עדי דורנבוש/צילום מסך, פייסבוק

כל משתתפי מסיבת העיתונאים מחאו כפיים וגם נועה התרגשה מאוד מהדברים של דורנבוש. השניים גם הצטלמו עם הבובה של עדי ז"ל. לאחר מכן, כשהמצלמות כבו, אמרה נועה לדורנבוש: "אני אחשוב עליה בגמר". בפוסט שכתב בפייסבוק לאחר מסיבת העיתונאים סיכם דורנבוש: "לא משנה מה, בשבילי נועה מקום ראשון".

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully