וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ים ג'פריס ואשה בוסלה: 5 המלצות לאמצע מאי

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 10:41

הקומיקאי ג'ים ג'פריס מגיע בפעם הרביעית לישראל, אשה בוסלה מגיעה לישראל - ועוד כמה המלצות תרבותיות שאסור לכם לפספס

ג'ים ג'פריס

הקומיקאי הענק חוזר להופעה אחת בישראל - וזאת תהיה הפעם הרביעית שג'פריס האוסטרלי, הידוע בהומור פרובוקטיבי ולא תקין פוליטית, מבקר אצלנו, אחרי שעשה זאת בשנים 2016, 2018 ו-2019. הקהל הישראלי נחשף אליו גם דרך ארבעת הספיישלים שלו הזמינים לצפייה בנטפליקס.

מתי? 16 במאי

איפה? היכל מנורה מבטחים בתל אביב

ג'ים ג'פריס. באדיבות ג׳ים ג׳פריס,
ג'פריס/באדיבות ג׳ים ג׳פריס

אשה בוסלה

הזמרת ההודית האגדית בת ה-96 (!!!) מגיעה לראשונה להופיע בישראל. אשה בוסלה לבית מנגשקר היא אחת המוזיקאיות והיוצרות החשובות והגדולות בהודו, קולה מלווה אלפי סרטים הודים, ורשימת הפרסים והתארים שבהם היא זכתה ב-7 העשורים האחרונים בלתי נגמרת. ספר השיאים של גינס הכיר בבוסלה בשנת 2011 כאמן המוקלט ביותר בתולדות המוזיקה והייתה מועמדת פעמיים לגראמי.

מתי? הערב, 11 במאי

איפה? מיני ישראל, לטרון

אירוע השקת "טדי קולק: אבי מוזיאון ישראל"

בשיחה עם דניאלה שלו, האוצרת ומנהלת המחלקה לתוכניות תרבות והעשרה, יספר מחבר הספר "טדי קולק: אבי מוזיאון ישראל" ד"ר מרטין וייל - מי שהיה מנכ"ל המוזיאון - על דמותו האגדית של קולק, ראש העיר המיתולוגי של ירושלים, שהקמת מוזיאון בינלאומי בעיר היתה חזונו, והוא גם זכה להגשימו. וייל, שעבד לצידו של טדי בימי המוזיאון הראשונים, חושף בספרו סיפורים ואנקדוטות מאחורי הקלעים של המבצע הלאומי המרשים ועליהם הוא ידבר בערב ההשקה. הערב יתקיים לציון יום הולדתו של טדי קולק ויום ההולדת של מוזיאון ישראל החלים במאי.

מתי? 16 במאי

איפה? מוזיאון ישראל, האודיטוריום ע"ש שפרינגר

טדי קולק מצביע. אוסף התצלומים הלאומי
טדי קולק/אוסף התצלומים הלאומי

האנסמבל הישראלי-פורטוגלי אל'פאדו

בית הקונפדרציה בירושלים מארח את אנסמבל אל'פאדו מפורטוגל. האנסמבל כולל את הזמר ונגן הקלרינט הישראלי גל תמיר והבסיסט הישראלי אבישי בק ואת הנגנים הפורטוגלים ג'ואו רוק הגיטריסט ונגן המלודיקה וכלי ההקשה דיוגו מלו דה קרבליו. ההרכב יביא ניחוחות עשירים מסצנת המוזיקה שבליבה של ליסבון ויציג מורשת מוזיקלית עשירה שמקורותיה בחצי האי האיברי.

מתי? 17 במאי

איפה? בית הקונפדרציה, ירושלים

תערוכת פופ אפ בנס ציונה

העיר אשר חוגגת 140 שנה במגוון אירועים, מציגה תערוכת פופ אפ קהילתית. רגע לפני שמבנה מצודת המשטרה הבריטית במתחם פיקוד העורף לשעבר מתחיל את עבודות השימור, הוא יהפוך למשך שבוע לתערוכת פופ אפ קהילתית. אמנים העוסקים באמנות רחוב וגרפיטי ומעצבים מתחומים שונים לצד קבוצות מקומיות ישתלטו על המתחם ובכל חדר יציגו מיצגים ויצירות. בחצר המתחם, במרחב הפתוח יתקיימו מופעים, סדנאות, יוצב בית קפה נייד ומתחם ילדים.

מתי? 14-20 במאי

איפה? מתחם פיקוד העורף לשעבר, הכניסה הצפונית לנס ציונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully