וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אף המתיחות בדרום: ההופעה של בקסטריט בויז צפויה להתקיים כרגיל

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 10:45

למרות המצב הבטחוני בשלב זה הלהקה מתכוונת להגיע כמתוכנן להופעה במוצ"ש בלייב פארק. מפיקת המופע, לייב ניישן: "צוותי ההפקה ממשיכים כרגע בהתאם ללו"ז שנקבע ונמצאים בשיא ההכנות למופע. הלהקה כבר נמצאת במזרח התיכון וסיימה את הופעותיה במצרים ואבו דאבי. נמשיך לעדכן"

בקסטריט בויז בישראל 2018. אורית פניני,
בקסטריט בויז בישראל, 2018/אורית פניני

המצב הבטחוני מעמיד בסיכון את קיומה של הופעת הבקסטריט בויז בישראל, אבל נכון לשעה זו ההופעה אמורה להתקיים כמתכונן במוצאי שבת (13 במאי) בלייב פארק ראשון לציון, במקביל לשידור גמר האירוויזיון.

מפיקת המופע, "לייב ניישן ישראל - שי מור יוסף וגיא בסר", הודיעה הבוקר (חמישי) רשמית כי "בשלב זה, אנחנו מתנהלים כרגיל תוך כדי שאנחנו עוקבים ומתעדכנים כל הזמן גם מול הגורמים השונים בחו"ל וגם מול הגורמים בישראל. חשוב לנו שתדעו, שגם צוות ההפקה בארץ וגם המנהלים וצוות ההפקה של הלהקה ממשיכים כרגע בהתאם ללוח הזמנים שנקבע ונמצאים בשיא ההכנות למופע. ‎כידוע, הלהקה כבר נמצאת במזרח התיכון וסיימה את הופעותיה במצרים ואבו דאבי. בשלב זה לא חל כל שינוי במועדי ההגעה של הלהקה לישראל. נמשיך לעדכן אתכם בשעות הקרובות. ‎בתקווה לימים שקטים ורגועים".

אם לא יהיה שינוי בעקבות המצב הבטחוני, חברי הלהקה אמורים לנחות בישראל מחר (שישי) לפנות בוקר, וזו תהיה הופעה נוספת שלהם אצלנו אחרי הופעותיהם כאן בשנים 2015 ו-2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully