וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מחווה ליהונתן גפן ולמאיר שלו: מה צפוי בפסטיבל ספרי הילדים בבת ים

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 13:49

פלא, פסטיבל ספרי הילדים הראשון בישראל, יתקיים בחודש יוני בבת ים ויכלול מופעים, הצגות, סדנאות יצירה ומפגשים עם סופרים. בין השאר יהיו מחוות לגפן ולשלו שהלכו באחרונה לעולמם, מפגש עם אתגר קרת ושירה גפן ועוד

פלא, פסטיבל ספרי הילדים הראשון בישראל, יתקיים בבת ים ב-6 עד 8 ביוני, במסגרתו ייהנו מבקרי הפסטיבל ממגוון מופעים, הצגות, סדנאות יצירה, מפגשים עם סופרים ומאיירים, תיאטרון סיפור, ושלל אירועים בהשראת ספרי ילדים. במחווה לשני היוצרים, מאיר שלו ויהונתן גפן, שהלכו באחרונה לעולמם והשאירו אחריהם עשרות יצירות אהובות, יתקיים מיצב ייחודי לספרו של יהונתן גפן "ילד הכרובית" ושעת סיפור מוזיקלית בהשתתפות נגני הפילהרמונית על-פי ספרו של מאיר שלו "אבא עושה בושות". הפסטיבל קם ביוזמה ובתמיכה של ליאת סגול ומשפחת סגול ובשיתוף עיריית בת- ים.

לפרטים נוספים

מאיר שלו מגזין גדולה. יחצ,
מחווה. מאיר שלו/יחצ

הפסטיבל יכלול גם מפגש עם שירה גפן ואתגר קרת שיקריאו מספרם החדש שטרם יצא לאור "העץ שאף ילד לא דמיין", מפגש מוזיקלי עם עלמה זהר, שיחה עם מאירה ברנע גולדברג על הסודות מאחורי כראמל, ומפגש עם ינץ לוי. יעלו גם מופעים מוזיקליים לכל המשפחה כגון "ענן על מקל", "ילדי בית העץ", "למה בכה הדג?". עוד יהיו גם סדנאות אמן עם חנוך פיבן ורוני אורן, סדנת קומיקס עם נדב נחמני, מסיבת ריקודים ושעות סיפור.

בנוסף, יתקיים בכל ימי הפסטיבל הפנינג שיכלול שלל אירועים בכניסה חופשית ברחבת מוזיאון בת ים: מופעי חוצות, מסלול חידות בנושא ספרות ילדים, הספרייה של 'ספריית פיג'מה', ג'ימבורי לקטנטנים, יריד ספרי הילדים, עמדות צילום, אמני רחוב, דוכני אוכל ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully