וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל בטופ 5 בטבלאות ההימורים - ושובצה לשיר מספר 23 בגמר האירוויזיון

עודכן לאחרונה: 12.5.2023 / 13:28

10 מדינות העפילו הלילה (חמישי) לגמר האירוויזיון והשלימו את תמונת 26 המדינות שיתחרו במוצאי השבת על ליבה של אירופה לצד תושבי שאר העולם. נועה קירל, שממשיכה לטפס בהימורים, שובצה לשיר מספר 23 בגמר

נועה קירל על במת האירוויזיון/באדיבות כאן, תאגיד השידור הישראלי ואיגוד השידור האירופי

10 מדינות העפילו הלילה (חמישי) לגמר האירוויזיון והשלימו את תמונת 26 המדינות שיתחרו במוצאי השבת על ליבה של אירופה לצד תושבי שאר העולם. המדינות שסיימו בעשרת המקומות הראשונים בחצי הגמר השני של האירוויזיון הן: אלבניה, קפריסין, אסטוניה, בלגיה, אוסטריה, ליטא, פולין, אוסטרליה, ארמניה וסלובניה.

עשרת המאושרים מצטרפים אל עשר המדינות שהעפילו מחצי הגמר הראשון, נורבגיה, סרביה, פורטוגל, קרואטיה, שוויץ, מולדובה, שבדיה, צ'כיה, פינלנד, וכמובן נועה קירל וישראל. שש המדינות הנוספות הן איטליה, בריטניה, גרמניה, ספרד וצרפת שמקומן בגמר מובטח מתוקף מעמדן כ"ביג 5", ואוקראינה, שזכתה באירוויזיון בשנה שעברה אך לא מארחת אותו בשל המלחמה עם רוסיה.

לפנות בוקר פורסם גם סדר השירים, ונועה קירל קיבלה שיבוץ נהדר - שיר מספר 23 בגמר האירוויזיון. אלו חדשות טובות לישראל, משום שקירל מופיעה בסביבות 23:45, רגע לפני שמתחילה ההצבעה והזיכרון של הצופים עדיין טרי ממה שהם ראו על המסך. לאומנים שניצחו הערב אין הרבה זמן לנוח, וכבר בשעה 12:00 בצהריים הם יתייצבו לחזרה הגנרלית הראשונה שתהיה פתוחה לעיתונאים. אנחנו כמובן נהיה שם ונעביר לכם 30 שניות מהביצוע של נועה, לצד סרטון נוסף מהנאמבר של נטע שהוזמנה גם היא לחגיגת המוזיקה הגדולה בעולם.

בד בבד, ממשיכה קירל לטפס בטבלאות ההימורים והבוקר (שישי) היא כבר משובצת במקום הרביעי בטבלאות כשלפניה שבדיה, פינלנד, אוקראינה וצרפת.

נועה קירל במסיבת עיתונאים אחרי חצי גמר האירוויזיון. יניב דורנבוש, מערכת וואלה!
בהצלחה. קירל/מערכת וואלה!, יניב דורנבוש

בשעה 22:00 תיערך חזרה גנרלית נוספת, חשובה לא פחות מהמופע החי, משום שבה יצפו צוותי השיפוט של 37 המדינות המשתתפות באירוויזיון וינקדו את השירים. לכן נועה חייבת להיות במיטבה גם בחזרה הזו. חזרה גנרלית שלישית ואחרונה תתקיים בשבת בשעה 13:00, כשלרמת הביצוע אין שום חשיבות, כך שלא צריך להיבהל אם נשמע ביצוע לא מדויק, זמרים רבים לא נותנים את ה-100% שלהם ושומרים את הגרון והאנרגיה להופעה החשובה באמת.

בשבת בשעה 22:00 יתקיים גמר האירוויזיון וסוף סוף נדע לאיזה מקום הגיעה נועה ועד כמה אירופה רצתה לראות אותה רוקדת. "יש לי סימנים סגולים וכחולים כי אני נותנת את הלב", אמרה נועה כשהתייחסה במסיבת עיתונאים לתקשורת הישראלית להשלכות הדאנס ברייק על הגוף שלה. "אני רגילה לזה, זו עבודה מאוד פיזית וזה חלק מהעניין". לאורך כל השבוע, ובעיקר בימים האחרונים עם ההסלמה במצב הביטחוני, קירל דיברה על גאוותה הגדולה במדינה ועד כמה המצב מדרבן אותה עוד יותר להצליח: "אני אשב בגרין רום עם הדגל עלי, בפנים של כולם, חד משמעית", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully