וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום הערכת מצב: בוטלה ההופעה של בקסטריט בויז בישראל

עודכן לאחרונה: 12.5.2023 / 17:32

אחרי שנדמה היה שהלהקה תגיע כמתוכנן להופעה במוצ"ש בלייב פארק, נמסר על ביטול המופע. מדובר צה"ל נמסר: "במסגרת הערכת מצב של פיקוד העורך ועיריית ראשון לציון, הוחלט לבטל את המופע"

בקסטריט בויז בישראל 2018. אורית פניני,
בקסטריט בויז בישראל, 2018/אורית פניני

אחרי שנדמה היה שלהקת בקסטריט בויז תגיע כמתוכנן להופעה במוצ"ש בלייב פארק, נמסר על ביטול המופע. מדובר צה"ל נמסר: "במסגרת הערכת מצב של פיקוד העורך ועיריית ראשון לציון, הוחלט לבטל את המופע". גורמים מסרו: "הביטול נובע מהערכת סיכונים. כל מקרה נבחן לגופו בהתאם לאיומים. מיקום ההופעה ומתחם ההופעה שונים מפארק הירקון".

מהפקת ההופעה נמסר: "עקב חוסר היציבות ואי הבהירות המתמשכת באשר למצב הבטחוני ומתוך דאגה עמוקה לבטחון קהל הצופים ומעריצי הלהקה, החליטו נציגי לייב ניישן במשותף עם חברי להקת הבקסטריט בויז ומנהליה לדחות את ההופעה שאמורה הייתה להתקיים מחר בלייב פארק. בזמן הקרוב נעשה כל מאמץ לתאם ולעדכן בדבר המועד החדש למופע. כלל הכרטיסים יהיו תקפים לתאריך החדש שיקבע, עדכון נוסף יפורסם באתר טיקטמאסטר ישראל".

אמש עוד נראה היה כאילו המופע יתקיים כרגיל. מפיקת המופע, "לייב ניישן ישראל - שי מור יוסף וגיא בסר", הודיעה אמש כי "בשלב זה, אנחנו מתנהלים כרגיל תוך כדי שאנחנו עוקבים ומתעדכנים כל הזמן גם מול הגורמים השונים בחו"ל וגם מול הגורמים בישראל. חשוב לנו שתדעו, שגם צוות ההפקה בארץ וגם המנהלים וצוות ההפקה של הלהקה ממשיכים כרגע בהתאם ללוח הזמנים שנקבע ונמצאים בשיא ההכנות למופע. ‎כידוע, הלהקה כבר נמצאת במזרח התיכון וסיימה את הופעותיה במצרים ואבו דאבי. בשלב זה לא חל כל שינוי במועדי ההגעה של הלהקה לישראל. נמשיך לעדכן אתכם בשעות הקרובות. ‎בתקווה לימים שקטים ורגועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully