וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה תוך חודש: הופעתו של חנן בן ארי בשדרות בוטלה

עודכן לאחרונה: 12.5.2023 / 12:32

הופעתו של הזמר חנן בן ארי בשדרות בוטלה היום, בפעם השנייה תוך חודש. הזמר היה אמור להופיע ביום ראשון ועקב המצב הביטחוני ההופעה בוטלה. לפני כחודש בוטלה הופעה של הזמר

חנן בן ארי מתנצל בפני תושבי שדרות על ביטול ההופעה ומבטיח: נעדכן על מועד חדש/יח"צ

הופעתו של הזמר חנן בן ארי בשדרות בוטלה היום (שישי), בפעם השנייה תוך חודש. הזמר היה אמור להופיע ביום ראשון ועקב המצב הביטחוני ההופעה בוטלה. לפני כחודש בוטלה הופעה של הזמר.

לרוכשי הכרטיסים למופע נמסר: "בשל המצב הביטחוני והקושי של הצוותים הטכניים להיכנס להקמות, אנו נאלצים לדחות את המופע של חנן בן ארי שתוכנן ליום ראשון הקרוב (14/5). הודעה על מועד חדש תתפרסם בקרוב. כל מי שיבקש החזר כספי יוכל לקבלו בתום המבצע".

לפני כחודש כאמור היה בן ארי אמור להופיע באצטדיון טוטו בשדרות, תחת כיפת השמיים בפני כ-5,000 צופים משדרות והסביבה. ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, הודיע כי "לאור המתיחות הביטחונית, הנחה מפקד פיקוד הדרום, האלוף אליעזר טולדנו, לבטל את המופע של חנן בן ארי שתוכנן להערב באצטדיון העירוני על מנת לנקוט במשנה זהירות"

חנן בן ארי עצמן אמר לאחר ביטול ההופעה: "הייתי אופטימי ורציתי לפגוש את תושבי שדרות והעוטף היום, אבל לאור המציאות הבלתי נסבלת שאנחנו חיים בה נתבקשנו לדחות את המופע בכדי להימנע מסיכון של יותר מ-5,000 איש באזור אחד פתוח בשדרות". גם ההופעה השנייה, כאמור, בוטלה לאור המתיחות הביטחונית והירי הבלתי פוסק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully