וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל סיימה את חזרת השופטים כשנתנה את השואו הכי טוב עד כה

עודכן לאחרונה: 13.5.2023 / 12:44

נציגת ישראל לאירוויזיון קצרה תשואות ושאגות אחרי חזרת השופטים הקובעת מחצית מהניקוד בגמר. מוקדם יותר אמרה: "גאה לייצג את המדינה שלי". גם נטע ברזילי תופיע בגמר בחלק האמנותי, ובתשובה לשאלה האם יש סיכוי שתתמודד שוב באירוויזיון, השיבה: "Never say never"

נועה קירל/צילום: יניב דורנבוש

נועה קירל סיימה (שישי) את חזרת השופטים לגמר האירוויזיון, אשר קובעת 49.4 אחוז מהתוצאות שייחשפו בגמר במוצאי שבת. נועה, כמו מקצוענית אמיתית, נתנה את השואו הכי טוב שלה. הקהל באולם נשמע היטב כשהוא שר איתה ומריע, וגם במרכז העיתונאים הנוכחים שאגו בהתלהבות.

זמן קצר לפני שעלתה לחזרת השופטים, לביצוע השיר שלה "יוניקורן", היא הגיעה למרכז המדיה של האירוויזיון וזכתה לתשומת לב של עשרות רבות של עיתונאים שהיו במקום, גם מישראל וגם מהעולם. קודם לכן השתתפה בחזרה הגנרלית שהייתה פתוחה לעיתונאים וזכתה לשבחים רבים מאוד מהנוכחים.

נועה פנתה לצופים היהודים ברחבי העולם ואמרה: "תודה על האהבה והתמיכה שלכם, ואל תשכחו - יש לכם את הכוח להצביע לישראל. תצביעו, תפרסמו פוסטים, ותעזרו לנו". לשאלת וואלה! תרבות בנוגע לחזרת השופטים השיבה: "אני יודעת שהחזרה הערב חשובה, אני ממש מתרגשת ולא יכולה לחכות". שאלנו אותה גם על השיבוץ כשיר מספר 23, והיא אמרה שזה משמח אותה מאוד: "זה ממש טוב, זה קרוב לזמן ההצבעה וזה מספר טוב, המספר של מייקל ג'ורדן".

נועה קירל אירוויזיון. יניב דורנבוש, צילום מסך
נועה קירל/צילום מסך, יניב דורנבוש
נועה קירל בחזרת השופטים באירוויזיון בליברפול/יניב דורנבוש

"אני ממש נרגשת להביא שמחה והנאה למדינה, להביא גאווה, גאווה להורים, גאווה לעצמי", הוסיפה. נועה לא מפספסת הזדמנות לספר עד כמה היא גאה בישראל, ואתמול היא העלתה מעריצים שלה בלייב אינסטגרם. "תמיד יש לי תמיכה מישראל ואני רוצה לתת תמיכה בחזרה, במיוחד עכשיו לתת אהבה ולחבק, יותר מכל יום אחר. אז אני שולחת אהבה בחזרה. הוספתי ללייב מעריצים והם נותנים לי הרבה מאוד כוח".

את חושבת שהאירוויזיון הוא פסגת הקריירה שלך?

"כן בטח, להופיע לפני מיליוני אנשים בכל העולם, אחת הבמות הגדולות בעולם, בטח".

פגשת את נטע?

"כן, בטח, גם ברחוב. אנחנו חברות טובות, אז כיף לראות פרצוף מוכר שאני אוהבת. אנחנו לא מדברות יותר מדי על התחרות. היא פה בשבילי וכיף לראות את הפרצוף שלה, זה מרגיע מאוד".

ירד הלחץ אחרי חצי הגמר?

"מצד אחד ירד הלחץ, מצד שני הגמר גדול יותר אז יש יותר לחץ. היום גם יש חזרה מול שופטים, כך שזה גמר לכל דבר ועניין. תמיד יש לחץ, אבל צריך לנשום ואנחנו עושים את זה המון, הרבה מעגלי אנרגיה, שרנו 'שלום עליכם' כל המשלחת בחוץ".

כתב יווני שאל את נטע מה הדבר הכי טוב בלהשתתף באירוויזיון. "לייצג את המדינה שלי", ענתה. "זה הדבר הכי עוצמתי אי פעם".

נטע ברזילי. יניב דורנבוש, צילום מסך
נטע ברזילי/צילום מסך, יניב דורנבוש

נועה קירל תהיה המתחרה ה-23 בערב הארוך מאוד שמצפה לנו מחר, אבל קצת אחריה תהיה לנו נציגה נוספת, נטע ברזילי, שמגיעה הפעם עם טייטל "זוכת אירוויזיון". בחזרת העיתונאים שהתקיימה ב-M&S Bank Arena לקראת הגמר הגדול, ראינו בפעם הראשונה איך נראה החלק האומנותי שנקרא Songbook. הנאמבר הזה כולל שירים שמגיעים מליברפול ונטע, שדופקת כניסה לאולם היישר מהתקרה, תשיר את You Spin Me Round בקאבר משגע ל-Dead or Alive. בשיחה עם עיתונאים מישראל היא סיפרה שמחר, בזמן השידור החי, השיר ייצא לאוויר העולם וברגע שתעשו שזאם מול מסך הטלוויזיה תקבלו את הביצוע החדש.

"מרגיש כאילו עברו הרבה יותר מחמש שנים וגם הרבה פחות, זה משוגע, אני לא יודעת להסביר את זה במילים", אמרה נטע במפגש עם עיתונאים מישראל. "איזה כיף להיות פה כשנועה עושה את זה, זה מרגש, כל הסיפורים מתאחדים, דורון מדלי ואיתי בצלאלי, כולם נמצאים פה וזה מרגיש כמו סיפור מאוד שלם". בתשובה לשאלה איך זה לחזור למשפחת האירוויזיון, ענתה: "זו משפחה מאוד חמה, מחבקים אותי חזק ותמיד חיבקו אותי מאוד חזק. זה אושר גדול וכיף".

כשתצפו במשדר מחר, תגלו שנטע מוצבת בגובה של יותר מ-10 מטרים מעל הקהל. "יש פחד מה יקרה אם אני נופלת. המיקרופון קשור ליד כדי שלא אפיל בטעות את המיקרופון על מישהו בקהל ואהרוג אותו. זה באמת מטורף. זה מרגש". לבסוף, נטע נשאלה אם יש סיכוי לראות אותה פעם נוספת כמתחרה באירוויזיון, על כך אמרה: "Never say never".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully