וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכשי כרטיסים למופע של אביב גפן עודכנו כי רק תושבי העוטף יפוצו, גפן: "נלמד את הנושא"

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 16:55

מעריצים שקנו כרטיסים למופע ולא יכלו להגיע בגלל המצב הביטחוני יצרו היום קשר עם משרד הכרטיסים כדי לקבל פיצוי אך נאמר להם כי רק תושבי עוטף עזה יקבלו החזר. במקביל מתארגנת קבוצה של אנשים ששוקלים במחאה להגיש תביעה ייצוגית נגד ההפקה. גפן: "לומדים הנושא"

בווידאו: "לילות לבנים" - אביב גפן בהופעה בפארק הירקון/צילום: ניב אהרונסון

מופע הענק של אביב גפן בפארק הירקון בעיצומו של המבצע הצבאי ברצועת עזה ותחת ירי רקטות לעבר ישראל מעורר סערה. מעריצים שקנו כרטיסים למופע ולא יכלו להגיע בגלל המצב הביטחוני יצרו היום קשר עם משרד הכרטיסים כדי לקבל פיצוי אך נאמר להם כי רק תושבי עוטף עזה שיציגו את כתובתם בתעודת הזהות יקבלו החזר על הכרטיס. במקביל מתארגנת קבוצה של מעריצים זועמים ששוקלים להגיש תביעה ייצוגית נגד הפקת המופע בדרישה לקבלת החזר.

אביב גפן מסר בתגובה: "אני רוצה להודות לכל עשרות אלפי האנשים שהגיעו למופע בפארק הירקון לנשף השנתי שלי, נשף רוק 11. כפי שידוע המופע התקיים באישור ובהתאם להנחיות פיקוד העורף. לכל קהל רוכשי הכרטיסים שלא הגיעו ופנו למענה המסודר במשרדי קופות תל אביב - חברת ההפקה לומדת את הנושא ובימים הקרובים תימסר תשובה בנושא".

נשף רוק אביב גפן. אלון לוין,
תימסר תשובה בימים הקרובים. גפן/אלון לוין

ההחלטה לקיים את ההופעה של אביב גפן בחמישי בפארק הירקון התקבלה לאחר קבלת הערכות מודיעין וניתוח נתונים רבים - כך אמר בסוף השבוע גורם ביטחוני בכיר בשיחה עם וואלה!. ההחלטה השנויה במחלוקת עוררה כאמור סערה ולצד אלו שתמכו בה - היו לא מעט שמתחו עליה ביקורת וטענו כי היא מסכנת את 40 אלף האנשים שהגיעו לצפות בהופעה.

הגורם הבכיר גילה עוד כי התקבלו מספר החלטות טקטיות שסייעו להתמודד עם המורכבות של הסיטואציה. "אחת ההחלטות הייתה שפיקוד העורף לא יודיע בכריזה על התרעה מפני רקטות אם ישוגרו אלא יעבירו לאביב גפן פתק במהירות על הבמה - והוא היה אמור לבקש במיקרופון מהציבור שהגיע אל ההופעה לשבת על הדשא ולפעול בהתאם כדי למנוע פאניקה".

  • עוד באותו נושא:
  • אביב גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully