וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל נחתה בארץ: "הייתה לי הזכות לשים את ישראל על המפה"

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 9:46

נציגת ישראל, שהגיעה למקום השלישי באירוויזיון 2023, חזרה מליברפול לישראל. עם שובה אמרה: "כיף לחזור לישראל בתחושת גאווה מאוד גדולה, שעשינו את המשימה הזו. המקום השלישי היה מעבר לכל הציפיות שלי. שמנו את ישראל על המפה בבמה הכי גדולה בעולם"

בווידאו: נועה קירל נחתה בארץ: "הייתה לי הזכות לשים את ישראל על המפה"/ניב אהרונסון

תם ונשלם: אחרי שבועיים שבהם שהתה בליברפול שבאנגליה והשתתפה שם באירוויזיון, נועה קירל - שהגיעה למקום השלישי בתחרות האירופית - חזרה לישראל. היא נחתה בשעה 5:15 בבוקר, נתנה הצהרה קצרה לכלי התקשורת והיא צפויה להמשיך לחופשה פרטית לצורך מנוחה של כמה ימים.

"כיף לחזור לישראל בתחושת גאווה מאוד גדולה, שעשינו את המשימה הזו", אמרה קירל לעיתונאים ולמעריצים שהמתינו לה בשדה התעופה. "הגעתי למקום השלישי, שזה מעבר לכל הציפיות שלי ומקום מאוד מכובד. מעבר לכך, שמנו את ישראל על המפה בבמה הכי גדולה בעולם. היו לי הזכות והכבוד. זו חוויה מטורפת שלא אשכח אותה בחיים. שאר השירים בתחרות היו מדהימים. עצם העובדה שהייתי עם לורין משבדיה זה מטורף, כי היא אחת הזמרות הכי גדולות שיצאו מהאירוויזיון בכל הזמנים. להיות שם בגיל כל כך צעיר זה כבוד כל כך גדול. בכלל, לעמוד על הבמה הזו ולהגיע למקום השלישי זה מעבר לכל דמיון שלי".

נועה קירל נחתה בשדה התעופה בן גוריון אחרי האירוויזיון. ניב אהרונסון
נועה קירל/ניב אהרונסון

"אני מאד מרוצה כי נתתי את הביצוע מכל הנשמה", המשיכה קירל בשיחה עם כלי התקשורת. "אני יוצאת עכשיו לחופשה קצרה כדי לתת לגוף שלי לנוח וגם כדי לעכל את הכול, להבין את הכול ולנוח טיפה. אם היו אומרים לי לפני שנה שאני אהיה באירוויזיון, הייתי צוחקת ולא מאמינה. גם שם לא נתנו לי ללכת ברחוב, צעקו את השם שלי, הצטלמו איתי, זו הייתה באמת חוויה בלתי נתפסת. אי אפשר לדעת מה תהיה הבמה הבאה שלי. אני יודעת שכל עם ישראל היה מאחוריי בשבועיים האחרונים. זו התחושה הכי מרגשת שיש. תודה על האהבה והתמיכה של כולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נועה קירל נחתה בנתב"ג. 15 במאי 2023. ניב אהרונסון
קירל מצטלמת בבן גוריון/ניב אהרונסון

ביום שבת התקיים גמר האירוויזיון ושבדיה זכתה במקום הראשון. למקום השני הגיעה פינלנד ואילו נועה קירל שלנו, עם השיר "יוניקורן", הגיעה למקום השלישי, גבוה יותר ממה שחזו לה סוכנויות ההימורים. בקרב השופטים הגיעה ישראל למקום השני עם 177 נקודות ואילו בקרב הקהל הרחב הגיעה קירל למקום החמישי עם 185 נקודות. חמש המדינות שהעניקו 12 נקודות ("דוז פואה") לישראל הן ארמניה, צרפת, פולין, אזרבייג'ן, ואיטליה. 11 מדינות לא העניקו לישראל ניקוד בכלל, והן מולדובה, סן מרינו, אוסטריה, פינלנד, רומניה, פורטוגל, איסלנד, אוסטרליה, דנמרק, צ'כיה וסלובניה. זוהי הפעם השמינית שישראל מסיימת בטופ 3.

עבור שוודיה מדובר בזכייה היסטורית, שכן כעת היא משווה את שיא הניצחונות של כל הזמנים לאירלנד, שתיהן עם שבעה ניצחונות כל אחת. לורין עצמה עושה היסטוריה גם היא והיא השנייה אי פעם שמנצחת בשתי תחרויות, והיא האישה הראשונה לעשות זאת. קודם לכן עשה זאת ג'וני לוגן שניצח בתחרויות בשנים 1980 ו-1987, עבור אירלנד כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully