וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הבמה החשובה בעולם: ישי ריבו יופיע בספטמבר במדיסון סקוור גרדן בניו יורק

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 10:39

המוזיקאי צפוי להופיע במדיסון סקוור גארדן ארנה שבניו יורק מול 20 אלף איש ב-3 בספטמבר, לאחר שבשנים האחרונות הופיע מול אלפי רוכשי כרטיסים ברחבי ארצות הברית, כולל באולמות גדולים וחשובים. ריבו: "לא חלמתי שאי פעם אופיע שם"

ישי ריבו במופע בידוד/ישי ריבו

ישי ריבו מגיע לאחת הבמות החשובות בעולם: המוזיקאי האהוב צפוי להופיע במדיסון סקוור גארדן ארנה שבניו יורק מול 20 אלף איש ב-3 בספטמבר, לאחר שבשנים האחרונות הופיע מול אלפי רוכשי כרטיסים ברחבי ארצות הברית, כולל באולמות גדולים וחשובים כמו הקינגס בברוקלין, יונייטד פאלאס בניו יורק, הארד רוק מיאמי, פיליפ סנטר אורלנדו ואצטדיון ארתור אש במאי שנה שעבר מול 12 אלף איש.

ריבו מופיע לא רק בארצות הברית. הוא הופיע גם בלונדון, פריז, טורונטו, סידני ומלבורן. עוד שבועיים יופיע במונטריאול ובנובמבר יגיע לדרום אפריקה. לפני כשבועיים הקדיש העיתון "ניו יורק טיימס" כתבת פרופיל נרחבת בניסיון להבין את ההצלחה הגדולה שלו בישראל ובארצות הברית.

ישי ריבו פסטיבל ספיריט. עזרא לוי,
ישי ריבו/עזרא לוי

ישי ריבו מסר: "כבר הרבה זמן שאני שומר את זה בבטן ולא פעם צבטתי את עצמי לבדוק האם אני חולם או שזה באמת הולך והופך למציאות, כנראה ששתי התשובות נכונות בעזרת השם. זה קצת נשגב מבינתי, הדרך שאני עובר, מהרגע הראשון שהחזקתי גיטרה על מיטת הקומתיים בישיבה ועד הרגע שפגשתי אתכם על הבמות, דרך כל הרגעים והשיאים המדהימים שזכיתי לחוות ולקבל מכם. אין לי ספק שהכל, אבל הכל, פשוט מהלך ניסי שנוגד כל היגיון שלי. ברור שהשתדלתי והאמנתי כל הזמן, אבל עדיין קיים פער עצום בין הרצונות והשאיפות שלי לבין מה שה' יתברך מזמן לי בפועל ממש. לא חלמתי שאי פעם אופיע במדיסון, המקום שרק אמנים בינלאומיים ענקיים מופיעים בו. וואו אני בהתרגשות שיא".

  • עוד באותו נושא:
  • ישי ריבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully