וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם נגה ארז, סטטיק ושרית חדד: פסטיבל סנטרל פארק מגידו חוגג 15

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 8:54

הפסטיבל, שבעבר נערך תחת הכותרת "פסטיבל יערות מנשה", חוזר גם השנה עם רשימת מופעים שכוללת בין היתר גם את יסמין מועלם, שלומי שבן, ברי סחרוף, בלקן ביט בוקס, טדי נגוסה, אודיה, אגם בוחבוט, עדן דרסו, ג'ימבו ג'יי ועוד. כל הפרטים

סטטיק בראיון לוועדת תרבות, 13 במרץ 2023. ראובן קסטרו
בדרך למגידו. סטטיק/ראובן קסטרו

סטטיק, נגה ארז, שרית חדד ויסמין מועלם יובילו את השנה את פסטיבל סנטרל פארק מגידו, שייערך במצפור אוכברג בין 12-9 באוגוסט - כך הוכרז היום (שלישי). זו שנתו ה-15 של הפסטיבל, שנודע בעבר בשם "פסטיבל יערות מנשה".

עוד צפויים להופיע על הבמה המרכזית ברי סחרוף, שלומי שבן, יוני בלוך, אברהם טל, סטטיק, אודיה, שייגעצ, בניה ברבי, יסמין מועלם, בלקן ביט בוקס, אגם בוחבוט, רד אקסס עם אסף אמדורסקי, מארינה מקסימיליאן עם לא כוחות, טדי נגוסה, נורוז, קותימאן, ג'ימבו ג'יי, עדן דרסו, תמיר בר, אפרת גוש עם צ'יל פיל ועוד.

יסמין מועלם ואייל דוידי (שקל) בטקס פרסי אקו"ם, 24 באוגוסט 2021. ניב אהרונסון
מככבת בבמה הראשית. יסמין מועלם/ניב אהרונסון

לצד הבמה המרכזית יוקם גם מתחם אלטרנטיבי של הופעות, תקלוטים ומנוחה, ושם ינגנו בין היתר עילי אשדות, נטע וינר, מסוק, Autarkic, Acid Moon And The Pregnant Sun, שי טרא ליטמן, MESHULASH, מיה יוהנה, אמיתי אריכא ופרויקט ה-D-ONE, טל קלימי, עומרי ויטיס, Gadee,Sneaky , Niv Ast Live Show, יונתן ביטון - מסביב לשולחן ועוד, כשגם אמנים מקומיים המתגוררים או מתארחים במועצה האזורית מגידו צפויים לעלות על הבמה.

מהפקת הפסטיבל נמסר כי היא משקיעה מאמצים רבים בהנגשתו לבעלי מוגבלויות, כולל הכשרה של צוות שירות ייעודי בנושא.

מחירי הכרטיסים נעים בין 180 ל-250 שקלים, וניתן לרכוש אותם כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully