וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה ראשונה: השירים החדשים של עדי אולמנסקי, כולל דואט עם טונה

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 9:17

יממה לפני צאת "מכוונת לראש", אלבום הסולו החדש של עדי אולמנסקי שאותו כתבה וגם הפיקה מוזיקלית. וואלה! תרבות חושף בהשמעה ראשונה שלושה שירים מתוכו, כולל "רוצחימלידה" עם טונה. האזינו

מחר (רביעי) צפוי לצאת "מכוונת לראש", אלבום הסולו החדש של עדי אולמנסקי שאותו כתבה וגם הפיקה מוזיקלית. על האלבום עבדה אולמנסקי בשנתיים האחרונות כאשר מיטב אמני ההיפ-הופ בישראל הגיעו להתארח ולקחת בו חלק, ביניהם טונה, פלד, כהן, שקל, דור 3, טום פורמן ועידו מימון.

במהלך הקריירה שלה שחררה אולמנסקי שני אלבומים ושני מיני-אלבומים באנגלית. במקביל היא הופיעה בפסטיבלים בארץ ובחו"ל וכן שיתפה פעולה בכתיבת שירים לאמנים כמו מרגי ושחר סאול. לרגל צאתו של אלבומה החדש, וואלה! תרבות חושף בהשמעה ראשונה שלושה שירים מתוכו - "רוצחימלידה" עם טונה, "למי אכפת" עם דור 3 ויונתן זלצברג ו"הפער".

האזינו:

עדי אולמנסקי וטונה - רוצחימלידה

זהו לא שיתוף הפעולה הראשון של אולמנסקי וטונה שהתארחו זה באלבומו של זו בעבר. על "רוצחימלידה" הם עבדו יחד כשאת הביט יצרה עדי מסימפול של נגן קמנצ'ה איראני שנתקלה בו ברשת, שהתרגש מאד מהמחווה והתוצאה.

עדי אולמנסקי - למי אכפת

באלבום שיתפה פעולה עדי גם עם כמה שמות עולים בסצינת ההיפ הופ ובשיר "למי אכפת" היא משתפת פעולה עם דור 3 ועם יונתן זלצברג.

עדי אולמנסקי - הפער

האלבום החדש כולו נע על גשר דק שתלוי מעל הפער המוכר לכולנו - זה שבין השאיפות, הרצונות והאגו לבין המציאות והקשיים שהיא מביאה איתה. בשיר החשוף והמינימליסטי עדי מדברת על הפער האישי שלה בכנות מרגשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully