וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת The Offspring תגיע לישראל לראשונה בקיץ הקרוב

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 11:27

להקת הפאנק רוק האמריקאית הוותיקה מגיעה לראשונה לישראל להופעה אחת במסגרת סיבוב הופעות העולמי שלה. מתי זה יקרה, איפה זה ייערך וכמה יעלו כרטיסים? כל הפרטים

להקת אופספרינג. Daveed Benito,
מנובמבר לנובמבר. האוזר/Daveed Benito

להקת דה אופסרפינג (The Offspring) תגיע לראשונה לישראל בקיץ הקרוב. הלהקה הקליפורנית, הידועה בפאנק מלודי, במילים שנונות ומודעות לעצמן ואצבע על הדופק של מה שחם בז'אנר, שחררה עשרה אלבומים מאז שנת 1984 ועד היום, והאלבום ה-11 כבר בשלבי עבודה. היא מכרה מעל ל-40 מיליון עותקים סביב העולם, מה שהופך אותה לאחת הלהקות הכי מצליחות בהיסטוריה של הפאנק-רוק. הלהיטים שלה שזפו גם את MTV המקומי, בהם "Self Esteem", "The Kids Aren't Alright", "Pretty Fly for a White Guy" ו-"Why Don't You Get a Job".

את פריצת הדרך הגדולה שלה עשתה הלהקה עם האלבום "Smash" מ-1994, שכלל את להיט הענק הראשון שלה, "Come Out and Play". השיר הפך להצלחה ענקית, האלבום עצמו הגיע למקום הרביעי במצעד המכירות של בילבורד ולבסוף גם למכירות זהב ופלטינה. יחד עם האלבום "Dookie" של גרין דיי מאותה שנה, דה אופספרינג החזירה את הפאנק רוק אל המיינסטרים והפכה אותו לז'אנר פופולרי מאוד עד היום.

חברי הלהקה הנותרים, הסולן והגיטריסט דקסטר הולנד והגיטריסט נודלס, יגיעו לישראל עם ההרכב החדש ב-10 ביולי 2023, להופעה אחת באקספו, ביתן 2, תל אביב. מחיר כרטיס במכירה המוקדמת עולה 359 שקלים. ניתן לרכוש כאן. על הגעתם אמונות החברות Auris Media ו-Honeycomb Live.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully