וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הרגאטון אוזונה ("Taki Taki") יחזור להופעה בישראל בקיץ הקרוב

17.5.2023 / 10:00

אחרי שהקפיץ את הלייב פארק בראשון לציון ב-2019, כוכב הרגאטון והטראפ הלטיני אוזונה חוזר לישראל גם בקיץ הקרוב. מתי ואיפה זה יקרה וכמה יעלו כרטיסים? כל הפרטים

אוזונה. יח"צ,
חוזר. אוזונה/יח"צ

אחרי ששיגע את העולם עם הלהיט "Taki Taki" בצוותא עם די-ג'יי סנייק, ואז גם הגיע להרים את הלייב פארק בראשון לציון ב-2019, כוכב הרגאטון והטראפ הלטיני הפורטוריקני אוזונה (Ozuna) יחזור גם השנה לישראל, בדיוק ארבע שנים אחרי הפעם הקודמת.

אוזונה זכה לראשונה להכרה בינלאומית עם סינגל הבכורה שלו "Si No Te Quiere" בשנת 2015. אלבומו הראשון "Odisea", שיצא ב-2017, שהה יותר מ-30 שבועות במקום הראשון במצעד האלבומים הלטיניים בבילבורד וזיכה אותו בפרס האלבום הלטיני של 2018. האלבום היה גם מועמד לפרס הגראמי 2018 בקטגוריית "האלבום האורבני הטוב של השנה". לאורך השנים הוא זכה בפרסים רבים נוספים, כולל מספר פרסי גראמי לטיני ופרסי המוזיקה הלטינית של בילבורד. בשנת 2019 הוא נבחר לאמן המוזיקה הלטינית של השנה בטקס פרסי המוזיקה של בילבורד, ובשנת 2020 הוא נבחר לאמן הלטיני המוביל של העשור על ידי בילבורד. הוא שיתף פעולה בין השאר עם ג'יי באלווין, קארדי בי, דדי יאנקי, סלינה גומז, לואיס פונזי, בלאק אייד פיז, שאקירה, באד באני ועוד.

השיר "Taki Taki" הוא שיתוף פעולה של די-ג'יי סנייק עם אוזונה (שמבצע וגם היה שותף בכתיבת השיר), סלינה גומז וקארדי בי. השיר יצא באוקטובר 2018, הפך ללהיט ענק ואחד הגדולים של 2018. בין המדינות שבהן הגיע השיר למקום הראשון: ישראל, רומניה, ספרד, הונג קונג, יוון, הרפובליקה הדומיניקנית, גואטמלה, בוליביה, פרו, ארגנטינה, קולומביה, פנמה ועוד. הקליפ לשיר עומד כיום על 2.4 מיליארד צפיות ביוטיוב.

אל ישראל הוא ישוב ב-31 ביולי 2023 להופעה חד פעמית נוספת בלייב פארק ראשון לציון. מחירי הכרטיסים ינועו בין 249 שקלים בדשא, 449 לדרגת פלטינום ו-549 לגולד. מכירת הכרטיסים תחל הערב (רביעי) ב-18:00 בקופת תל אביב, עם הנחות לבעלי ישראכרט, אמקס, גודיז, מקס, פועלים וונדר והנוסע המתמיד. ניתן לרכוש כאן.

ההפקה מבקשת להדגיש: מכירת הכרטיסים היא באתר קופת תל אביב בלבד ורצוי להימנע מרכישה באתרים אחרים.

  • עוד באותו נושא:
  • אוזונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully