וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופה נטפליקס מצא את הילדה הנעדרת מסדרת הדוקומנטרי 6 שנים לאחר שנחטפה

19.5.2023 / 0:14

אביה המאושר צריך למסור את תודתו לנטפליקס: צופה בסדרת הדוקו "תעלומות בלתי פתורות" זיהה את הילדה הנעדרת מאחד הפרקים בסדרה, 6 שנים לאחר שנחטפה בידי אמה. האם הוסגרה לרשויות והילדה הוחזרה בבטחה לאביה

Unsolved Mysteries Volume 3 - Official Trailer -/Netflix

חברת הסטרימינג "נטפליקס" סייעה בפתרון תעלומת חטיפתה של קיילה אונבהאון בת ה-9. הילדה הנעדרת, שסיפורה הופיע בסדרת הדוקו "תעלומות בלתי פתורות", נמצאה בחיים 6 שנים מאוחר יותר, לאחר שצופה אדוק של הסדרה זיהה אותה.

סיפורה של קיילה הוצג בשנה שעברה בפרק של הסדרה שהוקדש לחטיפות שבוצעו על ידי הורים. קיילה אונבהאון הייתה בת 9 כשאמה, הת'ר אונבהאון - שלה לא היה משמורת על הילדה - חטפה אותה מדרום אלגין ב-5 ביולי 2017, כך דיווח המרכז הלאומי לילדים נעדרים ומנוצלים (NCMEC). אביה, ריאן איסקרקה, לו הייתה משמורת מלאה על הילדה באותה עת, הלך לאסוף אותה מבית אמה בוויטון, דרום אלגין, באותו יום - אך השתיים לא נמצאו שם. באותה תקופה להת'ר היו רק זכויות ביקור עם קיילה, שהתגוררה בעיקר עם אביה.

המרכז הלאומי לילדים נעדרים ומנוצלים פרסם התראות ברשת בשנים שחלפו מאז חטיפתה ובהן הוצגה תמונתה של הילדה הנעדרת, כמו גם הדמיית מחשב המציגה כיצד היא אמורה להיראות בגילה הנוכחי. לא קיילה ולא הת'ר אותרו בחיים עד ה-13 במאי השנה, כאשר עובד בחנות בגדים באשוויל, צפון קרוליינה, זיהה את השתיים מסדרת הדוקו הפופולרית והזעיק את המשטרה, כך דיווח ה-WLOS.

קיילה בגיל 9 ובהדמיית מחשב בגיל 14. National Center for Missing & Exploited Children, צילום מסך
קיילה הנעדרת בגיל 9 - ובהדמיית מחשב בגיל 14/צילום מסך, National Center for Missing & Exploited Children

עוד בנושא:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הת'ר אונבהאון נעצרה ועומדת בפני הסגרה. Asheville Police Department, אתר רשמי
האם הת'ר אונבהאון נעצרה ועומדת בפני הסגרה/אתר רשמי, Asheville Police Department
אביה ריאן איסקרקה (מימין), שהיה לו משמורת מלאה באותה עת, הלך לאסוף אותה מבית אמה בוויטון, דרום אלגין, ב-5 ביולי - אבל קיילה לא נמצאה בשום מקום. Facebook, צילום מסך
האב ריאן איסקרקה ובתו קיילה בתמונה מהעבר/צילום מסך, Facebook

הת'ר בת ה-40 נעצרה בסוף השבוע שעבר באשוויל, צפון קרוליינה, על ידי הרשויות המקומיות והיא מוחזקת במעצר בערבות של 225,000 דולר. היא ממתינה להסגרתה לאילינוי, שם משרד הפרקליטות של מחוז קיין מתכונן להאשים אותה לפחות בסעיף אחד של חטיפת ילדה.

סגן דיאנה לאבלנד מאשוויל, משטרת צפון קרוליינה, אמרה ל-ABC: "מדובר במקרה יוצא דופן. חשוב שכשמישהו כן חושד שהוא מזהה אדם נעדר, לא משנה בן כמה שנים הסיפור עשוי להיות, עליו לדווח למשטרה כדי שנוכל לבוא ולחקור".

צפו בדיווח החדשותי על הימצאותה:

קיילה, כיום בת 15, הועברה לשירותי הרווחה בצפון קרוליינה וחזרה משם לביתו של אביה. "אני שמח מאוד שקיילה חזרה לביתה. אני רוצה להודות למשטרת דרום אלגין, למרכז הלאומי לילדים נעדרים ומנוצלים ולכל רשויות אכיפת החוק שסייעו בתיק שלה", אמר איסקרקה בהצהרה מרגשת ששיתף באמצעות NCMEC, "אני גם רוצה להודות לכל העוקבים בדף הפייסבוק 'החזירו את קיילה הביתה', שעזרו לשמור על הסיפור שלה בחיים וסייעו בהפצת המודעות לנושא. אנחנו מבקשים פרטיות כשאנחנו מתוודעים שוב האחד לשנייה ומנווטים את ההתחלה החדשה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully