וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השם קתרין דוחה": הסרט "בת הים הקטנה" עוקץ את קייט מידלטון בשם מייגן מרקל?

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 18:14

באחת הסצינות של הסרט שיעלה בקרוב לאקרנים, הנסיך אריק מנסה להבין את שמה של בת הים, שאינה מסוגלת לדבר. השמות שהוא מנחש הן דיאנה - כשם אמו של הנסיך הארי - ולאחר מכן קתרין, שם שמעורר באריאל דחייה. בעיני אותו צופה, הייתה זו עקיצה ברורה כלפי קייט

בת הים הקטנה. צילום מסך - טריילר דיסני,
בת הים הקטנה/צילום מסך - טריילר דיסני

האם הגרסה המחודשת של "בת הים הקטנה" של דיסני, שתעלה על המסכים בשבועות הקרובים, עוקצת את הנסיכה קייט מידלטון בשמה של גיסתה מייגן מרקל? כך טוען אתר "פייג' סיקס", על פי שיחה עם אדם שצפה בהקרנה מוקדמת של הסרט.

כזכור, הסרט מגולל את סיפור האהבה של בת הים אריאל והנסיך אריק, על פי המעשייה של הנס כריסטיאן אנדרסן. הגרסה המחודשת של הסרט - מהלהיטים הגדולים של ענקית האנימציה - עוררה עניין רב ואף סערה עוד לפני צאתה, לאחר שבעוד שהדמות המונפשת הראשית המקורית הייתה לבנה, לסרט החדש לוהקה שחקנית שחורה. כעת, בעיני אותו צופה, סיפור האהבה בין הנסיך הלבן והצעירה השחורה שמאבדת את קולה הזכיר בקווים גסים את זה של הנסיך הארי ומייגן, שאמה אפרו-אמריקנית, והתבטאה פעמים רבות על היחס המפלה והגזעני שחשה מהמונרכיה הבריטית. בעבר, אגב, מרקל עצמה הביעה הזדהות עם הדמות הבדיונית.

זאת ועוד: באחת הסצינות, הנסיך אריק מנסה להבין את שמה של בת הים, שאינה מסוגלת לדבר. השמות שהוא מנחש הן דיאנה - כשם אמו של הארי - ולאחר מכן קתרין, שם שמעורר באריאל דחייה. בעיני אותו צופה, הייתה זו עקיצה ברורה כלפי קייט. "זה יהיה לא הגיוני להניח שזוהי בחירת שמות מקרית", טען. האמנם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully