וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון חזיז, מארק אליהו ומאור כהן: 6 המלצות לאמצע מאי

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 9:49

שרון חזיז במופע עם שלל להיטיה במלאת 30 שנה ל"קח אותי לשם", מאור כהן מגיע אף הוא עם כל להיטיו - ועוד הרבה המלצות תרבותיות שוות שלא כדאי לפספס

מאור כהן

מימי זקני צפת דרך הבליינים, הזבובים ואלבומי הסולו - האחד והיחיד מאור כהן מגיע עם כל השירים הנפלאים שיצר ושר למופע שמשלב בין כל הסגנונות.

מתי? 19 במאי, 22:00

איפה? גריי תל אביב

צעד - תמונות מחיי המין האנושי

הפקה חדשה של אנסמבל עיתים בהשראת רב המכר "קיצור תולדות האנושות" מאת יובל נח הררי. יצירתו החדשה של צבי סהר מדלגת בין תמונות שונות מחיי המין האנושי ותוהה מה הסיפור שלנו.

מתי? הערב ומחר, 18-19 במאי

איפה? תיאטרון הקאמרי (היום ב-21:00, מחר ב-12:00)

דוגמה 4.8

פורמט דוקו-אמנותי שבנוי סביב מסמכים ארכיונים אותם איתר מכון עקבות, מסמכים המהווים ראיות, עדויות או קצה חוט לסיפורים רחבים יותר על ההיסטוריה והמציאות המתמשכת בפלסטין/ישראל. באירוע משתתפים 9 יוצרות ויוצרים כשכל אחת מגיבה למסמך אחר בכלים אמנותיים במשך 8 דקות ו-40 שניות.

מתי? 19-20 במאי

איפה? תיאטרון תמונע

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מארק אליהו מארח את אמיר דדון

המלחין והיוצר הבינלאומי מארק אליהו שמופיע על הבמות הנחשבות ביותר ברחבי העולם ואוסף מעריצים רבים על פני הגלובוס, מגיע ל"קו רקיע" ויארח שם את האחד והיחיד אמיר דדון. לא להחמיץ.

מתי? הערב, 18 במאי, 21:00

איפה? קו רקיע, פארק אריאל שרון

שרון חזיז

לרגל 30 שנה לאלבום הבכורה "הנפלא שלה, "קח אותי לשם", חוזרת שרון חזיז לשירי האלבום ומשלבת שירים מכל האלבומים ועושה גם ביצועים מיוחדים לקלאסיקות ישראליות.

מתי? יום שישי, 14:30

איפה? גריי תל אביב

עמיתי בצלאל

מרכז אדמונד דה רוטשילד ובצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים מציגים את תערוכות "עמיתי בצלאל" שיוצאות לדרך החודש והן למעשה התוצרים של תוכנית עמיתי בצלאל המעניקה לאומנים ומעצבים צעירים סטודיו בכותלי בית הספר. הרעיון לתוכנית נוסד בפריז כתוצאה משיתוף פעולה של קרנות אדמונד דה רוטשילד ו-Beaux-Arts, מתוך רצון להנגיש את האמנות ואת תהליך היצירה האמנותית לתלמידי בית ספר יסודיים בשכונות חלשות. בהשראת הפרויקט בפריז נבנתה "עמיתי בצלאל" וב-2015 נרקם שת"פ בין הקרן לבצלאל.

מתי? 18 במאי עד 2 ביוני

איפה? מרכז אדמונד דה רוטשילד (שדרות רוטשילד 104, ת"א)

  • עוד באותו נושא:
  • שרון חזיז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully