וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות קיבלה פרס בלוס אנג'לס: "ישראל היא ביתי והיכן שהלב שלי נמצא"

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 10:00

במסגרת האירוע הרשמי לחגיגות יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל שנערך בלוס אנג'לס מטעם ארגון IAC ובשיתוף הקונסוליה הישראלית בעיר, קיבלה השחקנית פרס על הישגים יוצאי דופן. בנאומה אמרה: "כולנו כאן מאד גאים במולדת היהודית שלנו". תמיר גרינברג הופיע באירוע

תמיר גרינברג מופיע באירוע 75 שנה לישראל של הקונסוליה הישראלית בלוס אנג'לס/טדי הפקות / עופר מנחם תקשורת

השחקנית גל גדות קיבלה (חמישי) פרס על הישגים יוצאי דופן מטעם ארגון IAC ביחד עם הקונסוליה הישראלית בלוס אנג'לס. גדות קיבלה את הפרס במסגרת האירוע הרשמי לחגיגות יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל שנערך בלוס אנג'לס ומלבד גדות קיבלו פרסים גם ד"ר מרים אדלסון, ד"ר אריה בלדגרין ואיש העסקים דובי פרנסס.

לאחר שקיבלה את הפרס אמרה גדות: "ישראל היא היכן שהלב שלי נמצא והבית שלי. לאורך ההיסטוריה, המדינה היהודית השיגה הישגים מדהימים במהלך שנות קיומה הקצרות, וכולנו כאן מאד גאים במולדת היהודית שלנו". באירוע השתתפו אלפי בני אדם שהריעו לגל גדות ולשאר מקבלי הפרס. על התוכנית האמנותית היה אמון תמיר גרינברג, ששר בין השאר את "הללויה" של ליאונרד כהן (צפו למעלה).

צפו בנאום של גל גדות:

גל גדות תמיר גרינברג. jlproeventspro,
גל גדות ותמיר גרינברג/jlproeventspro

ביום ראשון ליקט מגזין ווג עצות לגבי הורות מכמה מהכוכבות הגדולות בעולם. בין היתר, קים קרדשיאן, ניקול קידמן ואדל נשאלו מה החלק הכי טוב בגידול ילדים ומה הדבר הכי מספק בהורות. מי שהופיעה בסרטון היא גם גל גדות, הנציגה שלנו בהוליווד, שענתה: "למדתי כמה אפשר לאהוב וכמה דברים אני יכולה להספיק כשאני מותשת". מי שסיפקה את התשובה הכנה ביותר היא קארדי בי, שענתה "זה קשה. אנשים חושבים שזה קל, אבל זה קשה. מגיעות לנו יותר חגיגות יום האם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully