וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה כמו האהבה לגשש החיוור": "קופה ראשית" שוברת שיאים של רייטינג

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 15:30

הישג ענק לסדרה "קופה ראשית" של כאן: ניצחה שוב את הפריים טיים בכמות הצופים, והפעם מול תכניות הריאליטי "הקינוח המושלם" (קשת) ו"אהבה חדשה" (רשת). יוצר הסדרה נדב פרישמן: "כבר שלחו אותנו פעם הביתה, רשת וקשת דחו את התכנית. כשקומדיה מנצחת ריאליטי, זה נותן השראה"

קופה ראשית עונה 3. כאן 11,
דופקים קופה ומנצחים את הפריים. "קופה ראשית"/כאן 11

הישג גדול לסדרה "קופה ראשית" של כאן 11. הסדרה הקומית ניצחה ברייטינג של הפריים טיים את כל המתחרות ובהן תכניות הריאליטי קשת 12 אותה עקפה באלפי צופים. "קופה ראשית" בכאן רשמה אמש 10.1 אחוזי רייטינג ו-297.8 אלף צופים, לעומת "הקינוח המושלם" בקשת שרשמה אמנם אחוזי צפייה גבוהים יותר - 12.5 אחוזים - אבל מספר נמוך יותר של צופים - 292.4 אלף, "אהבה חדשה" ברשת שרשמה 8.2 אחוז ו-212 אלף צופים, ו"הפטריוטים" בערוץ 14 שרשמה 6.2 אחוזים ו-167 אלף צופים. בנוסף, "קופה ראשית" גם ניצחה את חצי הגמר בליגת האלופות באלפי צופים.

זוהי הצלחה אדירה, אך זה לא הפעם הראשונה שהוא קורה: בסוף החודש שעבר, פרק הבכורה של העונה הרביעית של "קופה ראשית" בכאן 11 רשם 425.8 אלף צופים ו-12.9 אחוזי רייטינג, ובכך ניצח בכמות הצופים את פרק סיום העונה וחגיגת העצמאות של "ארץ נהדרת". עם זאת, תכנית הסאטירה של קשת הובילה באחוזי הצפייה - רשמה 417 אלף צופים ו-16.2 אחוזי רייטינג.

נדב פרישמן, שיצר את "קופה ראשית" עם יניב זוהר ומשמש כאחד מכותביה, אמר לוואלה! תרבות כי אין לו הסבר איך זה קרה - אבל הוא נרגש מאוד. "אני עומד מול זה נפעם וזה מרגש אותי בכל פעם מחדש. אני מרגיש את האהבה הגדולה שהסדרה מקבלת. זו אהבה, אין לי מילה אחרת, זו לא רק סקרנות. זו אהבה. בפייסבוק של כאן קופה ראשית אתה רואה את האהבה של האנשים ואת הבקיאות שלהם, אחרי שראו כל פרק מלא פעמים. זה באמת בלתי נתפס, זה כמו האהבה לגשש החיוור, לגבעת חלפון ולסרטי בורקס. אנחנו רואים את המספרים, גם בדיגיטל -הפרק של שבוע שעבר עשה 1.1 מיליון צפיות ביוטיוב. גם בכאן בוקס ונטפליקס רואים מלא. זה אומר שאנשם רואים כל פרק עשרות פעמים. זה מדהים".

ראמזי קופה ראשית אמיר שורוש. צילום מסך - כאן 11, עיבוד תמונה
רמאזי מ"קופה ראשית"/עיבוד תמונה, צילום מסך - כאן 11

הניצחון הופך למתוק יותר על רק סימן השאלה שעמד בעבר על המשכה של הסדרה ועל רקע דחיות שקיבלה מערוצים אחרים, שסביר שעכשיו מתחרטים עליהן. "אני לא אוהב את המילה ניצחון, כי במילה ניצחון יש מי שמפסיד ואנחנו לא נגד מישהו. אני גאה בדרך שעברנו. כבר שלחו אותנו הביתה לפני כמה שנים, אחרי שנסגרה החינוכית ואף אחד לא רצה אותה, רשת וקשת דחו את התכנית. אם לא היו את הבחורות שנפרדו ממך לא היית פוגש את אהבת חייך. אין לי כעס בלבי".

וזה מחמם את הלב שיצירת קומדיה ישראלית ניצחה שתי תכניות ריאליטי.

"התכניות שיש בפריים טיים ב-12 וב-13, 'אהבה חדשה' ו'הקינוח המושלם', הן תכניות עתירות תקציבי ריאליטי, ואנחנו תכנית לא מושקעת כספית יותר מדי, לוקיישן אחד, בתקציב בינוני. אז כיף לי. מרגיש לי כמו בר כוכבא שניצח את האימפרייה הרומית. כשקומדיה מנצחת ריאליטי, זה דבר שנותן השראה להמשיך ליצור. ואגב, אגלה לך משהו: הפרקים הכי טובים של העונה עוד בדרך. עוד מעט יתחיל הבלאגן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

אמיר שורוש, המגלם בסדרה את ראמזי, אמר בשיחה עם וואלה! תרבות: "זה באמת אובר וולמינג כי בהתחלה כאן בכלל לא ספרה רייטינג וזה לא כל כך נמדד בערוץ. זה מאוד מרגש. זה שיש רייטינג בערוץ הזה זה דבר נפלא".

אתה יכול לנסות להסביר את ההצלחה?

"תראה, הסופרמרקט מאפשר לנו לבטא את מגוון קיבוץ הגלויות בארץ. בנוסף, הדמויות נכנסו ללב, מכירים אותן ואת הנפש שלהם, את המינוסים והפלוסים שלהן. אנחנו מרגישים שאנשים הלכו עם הדמויות. וכמובן הכתיבה של הדבר הזה, והמפגשים של הדמויות. ומזל ואלוהים".

כשתכנית הבכורה של העונה הנוכחית של "קופה ראשית" ניצחה בכמות הצופים את תכנית סיום העונה של "ארץ נהדרת" שגם בה אתה מככב (אך "ארץ" הובילה באחוזי הצפייה), איפה זה שם אותך רגשית? אתה בעד אמא או אבא?

"זה שם אותי בשירותים, זאת התשובה שלי. אני הולך לשירותים. זאת השאלה שאני מתפנה בה. אני שמח שדברים טובים קורים ל'קופה ראשית'. כאן 11 זה באמת ערוץ טוב, יש בו כל כך הרבה תכנים טובים, הוא מפרנס כל כך הרבה אנשים ובאמת מגיע לו להצליח ולקטוף פירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully