וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רז לוהק ל"גלדיאטור 2" - לצד דנזל וושינגטון ופדרו פסקל

עודכן לאחרונה: 19.5.2023 / 13:10

השחקן הישראלי יככב בסרט ההמשך ללהיט זוכה האוסקר משנת 2000. את הסרט יביים הבמאי האגדי רידלי סקוט

הטריילר לסרט "גלדיאטור"/Paramount Movies

השחקן, התסריטאי והיוצר הישראלי ליאור רז יככב בסרט ההמשך ללהיט הקולנועי "גלדיאטור" שזכה בפרס האוסקר בשנת 2000 - כך דווח היום (שישי) בתקשורת האמריקאית. את הסרט יביים הבמאי האגדי רידלי סקוט, שביים גם את הסרט הראשון, ויככבו בו שחקנים מוכרים רבים כמו דנזל וושינגטון, פדרו פסקל, ג'וזף קווין, פול מסקל וקוני נילסן.

בסרט "גלדיאטור" שיצא כאמור בשנת 2000 כיכבו ראסל קרואו וחואקין פיניקס. הסרט זכה בחמישה פרסי אוסקר, כולל לסרט הטוב ביותר, ולשחקן הטוב ביותר (קרואו) ובשני פרסי גלובוס הזהב. הסרט זכה להצלחה אדירה ברחבי העולם ועד היום גרף הכנסות של כ-460 מיליון דולר.

ליאור רז באירוע הצגת לוח סדרות הדרמה והקומדיה של קשת 12, שהתקיים ב-1 בפברואר 2023 במוזיאון ארץ ישראל, תל אביב. עודד קרני,
ליאור רז/עודד קרני

בסוף השבוע הקרוב תעלה ב-YES הסדרה החדשה של יוצרי פאודה "רוחות הרפאים של בירות". מדובר במיני סדרה בת ארבעה פרקים של רשת "שואוטיים" האמריקאית, אשר עוסקת בסיפור חייו של עימאד מורנייה, מי שהיה ראש הזרוע הצבאית של החיזבאללה, וחוסל בפיצוץ מכוניתו ב-2008.

מאחורי הסדרה עומדים אבי יששכרוף וליאור רז, יוצרי "פאודה", ובתפקיד מורנייה מככבים שניים מכוכבי "פאודה" לשעבר - אמיר חורי יגלם את מורנייה הצעיר והישאם סולימאן יגלם את מורנייה בבגרותו. הסדרה מציגה את סיפורו של מוראנייה משתי נקודות ראיה - הלבנונית והאמריקאית - לאורך שנים רבות, החל מהתחלתו בגיל 21 במעוזים השיעים בדרום ביירות ועד שהפך לאשף קונספט המחבלים המתאבדים. היא משלבת ראיונות עם האנשים האמיתיים שהיו במוקד האירועים, ביניהם סוכני CIA ומוסד.

גם כוכב הניינטיז דרמונט מולרוני ("החתונה של החבר שלי") ישחק בסדרה ויגלם בה סוכן CIA המוצב בשנות השמונים בביירות. עוד יככבו בסדרה: דינה שיהאבי ("ג'ק ראיין"), יובל שרף, יעקב זדה דניאל ("פאודה", "אלף"), מיכאל מושונוב, נוויד נגהבאן ("טהרן") ועידו גולדברג ("וידוייה הסודיים של זונת צמרת"). הבמאי הדוקומנטרי גרג ברקר )"המצוד: ללכוד את בן-לאדן") מביים את כל 4 פרקי הסדרה והוא גם אחד ממפיקיה לצד דניאל דרייפוס ("במערב אין כל חדש").

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully