וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה וקולדפליי יום אחרי יום: הישראלים מסתערים על ההופעות בחו"ל

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 15:10

לצד ביונסה, שפתחה לפני שבוע וחצי סיבוב הופעות בינלאומי מסקרן, לא מעט אמנים בינלאומיים ענקים מופיעים הקיץ ברחבי אירופה - כאלה שלא צפויים להגיע לישראל - ולפיכך נראית הסתערות ישראלית גם על ההופעות שלהם. אז כמה יעלה לכם לראות את ביונסה או את הארי סטיילס?

ביונסה זוכה בפרס הגראמי ושוברת שיא, מתוך טקס פרסי הגראמי® ה-65/באדיבות yes ו-STINGTV

לפני כשבוע וחצי פתחה ביונסה את סיבוב ההופעות העולמי שלה, ראשון מזה כחמש שנים, ולפי ההערכות הוא צפוי להכניס לה כ-2 מיליארד דולר. למרות שבמשך שנים נטען כי מפיקים מנסים להביא את הכוכבת הענקית להופעה בישראל, עד כה זה לא קרה ולא צפוי לקרות בעתיד הנראה לעין. לאור זאת, הישראלים מסתערים על כרטיסים להופעות של ביונסה בחו"ל. לצד ביונסה, לא מעט אמנים בינלאומיים ענקים מופיעים הקיץ ברחבי אירופה - כאלה שלא צפויים להגיע לישראל - ולפיכך נראית הסתערות ישראלית גם על ההופעות שלהם.

אתרים המתמחים במכירת דילים להופעות בחו"ל טוענים כי הרבה שנים לא חוו קיץ גדוש בהופעות כמו הקיץ הקרוב. באתר "טיקטיק" מבית ישראייר, למשל, מדווחים כי מירב הביקושים מצד ישראלים הוא להופעות של קולדפליי בברצלונה ובפריז, להופעות של ביונסה בלונדון, ברצלונה, פריז ואמסטרדם, אלא שהדובדבן שבקצפת עבור הישראלים הוא לתפוס שתי ציפורים במכה אחת במנצ'סטר שבאנגליה - ביונסה וקולדפליי בנסיעה אחת יום אחרי יום - 31 במאי ו-1 ביוני. בנוסף מדווחים על ביקושים גבוהים גם להופעות של ברוס ספרינגסטין ובילי גו'אל בהייד פארק שבלונדון - גם פה יום אחרי יום בחודש יולי הקרוב.

ביונסה. Mason Poole/Parkwood Media/Getty Images, GettyImages
ביונסה/GettyImages, Mason Poole/Parkwood Media/Getty Images

לצד קולדלפיי וביונסה, הישראלים אוהבים מאוד גם את הארי סטיילס, סטינג, דפש מוד (שלא הופיעו שנים) ודה וויקנד. האחרון, לדוגמא, יופיע בסוף יולי בפריז; סטינג יופיע ברומא ב-14 ביולי אלא שמספר ימים לאחר מכן הוא יופיע בווינה יום אחרי הופעה של "הבוס" ספרינגסטין בעיר (17-18 ביולי). וכמה למשל תעלה חבילה מלאה כולל טיסה, מלון וכרטיס להופעה של הארי סטיילס בפריז ב-1 ביוני? ב"טיקטיק" זה יעלה לכם 895 אירו. ואם מדברים על ביונסה, הרי שטיסה ללונדון וכרטיס לגולדן רינג בהופעה שלה יעלה 777 פאונד.

"עשרות אלפי ישראלים נוסעים השנה במיוחד להופעות בחו"ל, כאשר מרבית הביקושים הם דווקא לכרטיסי גולדן רינג אשר לרוב נחטפים ברגע הראשון שהם יוצאים לשוק ומעניקים חוויה מושלמת למעריצים", אומר גבריאל מזרחי, מנכ"ל חברת טיקטיק מקבוצת ישראייר. "מה שחשוב הוא לא להתפתות מלקנות באתרים מפוקפקים מעבר לים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully