וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "מטילדה" ו"גברת דאוטפייר" חושפת: "הטרידו מולי נשים והשתילו אותי בפורנו"

23.5.2023 / 0:06

מארה וילסון, שכיכבה כשהייתה ילדה בסרטים "מטילדה" ו"גברת דאוטפייר", סיפרה עד כמה קשה היה לה להתמודד עם שאלות התקשורת כשהייתה רק 7 ואיך הגיבה כשגילתה שפניה הושתלו בפוטושופ על כוכבות פורנו

הטריילר לסרט "מטילדה"/TriStar Pictures

מארה וילסון הייתה אחת מכוכבות הילדים המובילות של שנות ה-90, עם תפקידים ראשיים בסרטים כמו "מטילדה" ו"גברת דאוטפייר" - אבל היא לא מסתכלת על התקופה הזאת בחייה בחיבה רבה. וילסון, כיום בת 35, דיברה בפתיחות על כמה קשה זה לגדול בתעשיית הקולנוע.

"אני לא חושבת שאתה יכול להיות כוכב ילדים בלי שיהיה איזשהו נזק מתמשך", אמרה וילסון ל-Guardian, "אנשים לא מבינים כמה דיבור מתמיד עם התקשורת כילד מכביד עליך". בוגרת "נס ברחוב 34" החלה לשחק בגיל 6 וכשהייתה בת 7 כבר הפכה לשם מוכר בעולם. היא ציינה שהתקשורת החלה לשאול אותה שאלות לא ראויות כמו האם היא יודעת מה זה "נשיקות צרפתיות" ועל איזה שחקן היא חושבת שהוא לוהט.

"היו אנשים ששלחו לי מכתבים לא הולמים ופרסמו דברים עליי באינטרנט", היא אמרה, "עשיתי את הטעות שגיגלתי את השם שלי כשהייתי בת 12 וראיתי דברים שלא יכולתי לשכוח". היא סיפרה כיצד השתילו את פניה בפוטושופ על גופן של נשים בוגרות - ושהתמונות שותפו באתרי פורנו.

זוכרים אותה?

ככה היא נראית היום:

על אף חוויותיה הלא נעימות, היא סיפרה שהוליווד לא "הרסה" אותה לגמרי - ואמרה שהיא "תמיד הרגישה בטוחה על סטים של סרטים".

"בהחלט היו כמה דברים מעורפלים ומפוקפקים שקרו לפעמים - מבוגרים שסיפרו בדיחות מלוכלכות או הטרידו מינית נשים מולי", הוסיפה, "אנשים שעשו דברים כמו לשאול אותי אם זה בסדר שאני אעבוד שעות נוספות, במקום לשאול את ההורים שלי, אבל אף פעם לא הרגשתי לא בטוחה. אני חושבת שזה בגלל שעבדתי עם הרבה במאים באמת נפלאים, שהיו רגילים לעבוד עם ילדים".

הנה היא בסרט "גברת דאוטפייר":

אמרתי לעצמי 'אני מכוערת, אני שמנה"

כשווילסון הגיעה לגיל העשרה שלה, בימאי ביקש ממנה ללבוש חזיית ספורט כדי שתוכל לכסות את החזה הגדל שלה. זה השפיע על הביטחון שלה, כשווילסון האמינה שהיא כבר לא כוכבת ילדים "חמודה" יותר. היה לה את "הרעיון ההוליוודי" הזה חרוט במוחה שאם היא כבר לא הילדה המקסימה והמתוקה הזו, אז היא לא יפה יותר ו"חסרת ערך". היא הוסיפה: "קשרתי את זה ישירות לגסיסה של הקריירה שלי. למרות שדי נשחקתי מזה, לא הרגשתי נעים כשקיבלתי דחייה. במשך זמן רב, הייתה לי סוג כזה של דיסמורפיה לגבי איך שאני נראיתי והייתי אובססיבית לגבי זה יותר מדי".

וילסון לקחה הפסקה ממשחק בשנת 2000, אולם רגע לפני - זו הייתה קריסטן סטיוארט שנבחרה לתפקיד שהיא התמודדה עליו. האובדן הזה פגע בהערכה העצמית שלה. "אמרתי לעצמי 'אני מכוערת, אני שמנה'. שמתי על עצמי מגננות. הייתי יותר חרדה, מדוכאת וצינית. כשאת ככה, קשה מאוד לקבל תפקידים. באודישן חשוב להיות פתוח וישר. כל זה גבה ממני מחיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully