וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיסנה לופילטו ("המורדים", "קטנטנות"): "כשביקרתי כנערה בישראל, לא חשבתי על הסכנות"

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 14:48

בפרק מיוחד של "הבלתי חשובים" בכאן 11, הכוכבת נזכרת בביקור של כוכבי הסדרות המצליחות בישראל בעיצומה של האינתיפאדה השנייה, ומודה: "לא יודעת אם הייתי נותנת לבת שלי לעשות את זה באמצע מלחמה". צפו בהצצה

לואיסנה לופילטו: "כשביקרתי בישראל כנערה לא חשבתי על הסכנות"/מתוך "הבלתי חשובים", כאן 11

מי שגדל בישראל בעשור הראשון של שנות ה-2000 זוכר היטב את לואיסנה לופילטו - כוכבת "קטנטנות" ו"המורדים", סדרות שהפכו לתופעת תרבות ועוררו הערצה בקרב המוני נערות ונערים בישראל. בפסח 2003, בעיצומה של האינתיפאדה השנייה, היא הגיעה לסיבוב הופעות בישראל יחד עם שאר כוכבי הסדרה. אבל האם היא הייתה מאפשרת לבת שלה לעשות את אותו הדבר?

"הייתי בת 15 כשעשיתי את 'המורדים'. כנערה נראה לי שבאותו זמן לא חשבתי כל כך על הסכנות, כן?", היא אומרת בפרק מיוחד של "הבלתי חשובים" באן 11, שישודר מחר ועוסק באותו ביקור. "אם תשאלו אותי היום, כנראה, אני לא יודעת אם הייתי נותנת לבת שלי באמצע מלחמה... הייתי אומרת שאני צריכה להיות שם, אני צריכה לראות את זה. לא יודעת. אני אמא מגוננת".

בפרק, שאליו מתראיינים גם מעריצות ישראליות מושבעות, מפיקת הסדרות כריס מורנה והשחקן חורחה מאחיו, לופילטו מתארת גם את ההלם מהיקף ההערצה בישראל, ונזכרת באותו מסע הופעות. צפו כאן בהצצה לפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully