וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכה חדשה במוזיאון העיצוב חולון - "אוכל FOOD"

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 14:25

בתערוכה, הבוחנת את היחסים שבין האוכל לאדם ותפקיד העיצוב במערכת זו, יוצגו למעלה מ-200 עבודות עיצוב, פריטים ומיצגים של יוצרים ומעצבים מן הארץ ומהעולם, ביניהם רון ארד, וים דלואה, נאוטו פוקאסאווה, פורמה פנטזמה

תערוכה חדשה במוזיאון העיצוב חולון אוכל  Food. אלעד שריג,
תערוכת אוכל Food/אלעד שריג

מוזיאון העיצוב חולון מציג את "אוכל FOOD", תערוכה חדשה הבוחנת את היחסים שבין האוכל לאדם ותפקיד העיצוב במערכת זו. בתערוכה יוצגו למעלה מ-200 עבודות עיצוב, פריטים ומצגים של יוצרים ומעצבים מן הארץ ומהעולם, וביניהם וים דלואה, נאוטו פוקאסאווה, פורמה פנטזמה, רון ארד, סטודיו לרנרט וסאנדר, בומפאס ופאר, סטודיו מישר טרקסלר, סיגלית לנדאו, ארם גרשוני, Reddish, איל פינקס, עומר פולק ועוד. התערוכה תציג מגוון רחב של עבודות באמצעי מדיה שונים, מיצבים אינטראקטיביים ועבודות וידאו.

התערוכה מציגה את השפעת העיצוב על מערכת היחסים המורכבת שבין האדם לאוכל, דרך נרטיבים מרכזיים. היא כוללת מעבדת חושית הבוחנת את עתיד המזון שלנו דרך עבודות אינטראקטיביות המשלבות כלי AI ומזמינות את המבקרים לגעת ולהרגיש מה נאכל בעתיד ב-300 השנים הבאות. בתערוכה יוצגו גם פרויקטים ייחודיים שנוצרו בתמיכת "חממות פיס לאמנות ועיצוב" בשיתוף מוזיאון העיצוב חולון.

את התערוכה תלווה סדרת הרצאות שיתקיים בהן דיאלוג בין שפים ומעצבים מהמובילים בישראל, בהנחיית עמית אהרונסון ובהשתתפות השף אסף גרניט והמעצבת דניאל שמי, השף רז רהב והקרמיקאית עדי ניסני, השף חיים כהן והאדריכלים ברנוביץ'-קרוננברג, השף יוסי שטרית והמעצב עודד בן-יהודה, המסעדנית רותי ברודו והמעצבת שירי ארד, השף יובל בן נריה והמעצב עמית פרבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully