וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השמיניה" חוזרת: גיורא חמיצר הכריז שסדרת הלהיט תחזור - והפעם בטיקטוק

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 2:21

יוצר הסדרה הודיע בטיקטוק שבחר להחזיר את "השמיניה" כסדרה ייחודית בפיד של הרשת החברתית הפופולרית. "אני עובד על הפרויקט כבר יותר משנה", סיפר לוואלה! תרבות, "ומנסה להמציא דרך חדשה לספר סיפור"

גיורא חמיצר. נועם בן גוריון, באדיבות המצולמים
"מקווה שהתוצאה תהיה מפתיעה ומרגשת לא פחות מהמקור, ואולי אפילו יותר". גיורא חמיצר/באדיבות המצולמים, נועם בן גוריון

קרוב לעשר שנים לאחר שהסתיימה הסדרה "השמיניה" בערוץ הילדים של הוט, הכריז יוצר הסדרה וכותב שותף שלה, גיורא חמיצר, על איחוד ראשון של הסדרה שיעלה בטיקטוק - הפלטפורמה שבה גם בישר על האיחוד.

חמיצר אמר לוואלה תרבות: "כשיצא הפרק הראשון של 'השמיניה', אף אחד לא הבין מה זה - כי היא לא דמתה לשום דבר שהיה לפניה. גם הפרויקט החדש שלי, שאני עובד עליו כבר יותר משנה, הולך להיות כזה. אני עושה פה ניסוי שאף אחד לא עשה קודם, ומנסה להמציא דרך חדשה לספר סיפור, במקום שבו הקהל נמצא היום - רשת הטיקטוק, ואני מקווה שהתוצאה תהיה מפתיעה ומרגשת לא פחות מהמקור, ואולי אפילו יותר".

לפני ארבעה ימים הכריז חמיצר בטיקטוק: "אני הולך לעשות איחוד לאחת הסדרות שלי. עונת איחוד בטלוויזיה תמיד יוצאת רע. הקסם הולך לאיבוד, כולנו רק מרגישים זקנים יותר ובסוף זה תמיד מאכזב. אבל יש משהו שאף אחד עוד מעולם לא ניסה לעשות: עונת איחוד שכולה מתרחשת רק כאן, בטיקטוק. כל מה שאתם צריכים זה לגלול, כל השאר קורה מעצמו. אז אם בא לכם שאחת הסדרות שלי תהפוך לדרמת פור-יו הראשונה אי פעם, רק תגידו לי לאיזו סדרה אתם הכי מתגעגעים ואני אעשה את השאר".

לאחר שקיבל אלפי תגובות, היום (ראשון) חמיצר העלה סרטון ובו בישר מהי הסדרה שנבחרה לאיחוד. "תיארתי לעצמי שיהיו הרבה תגובות, אבל בחיי שלא ציפית לכל כך הרבה", אמר. "הקהל של 'החממה' הוא ללא ספק הקהל הכי גדול פה, ואני מת לעשות איחוד של 'החממה', אבל מרגיש לי שלא עבר מספיק זמן. לגבי 'האי', אין סדרה שאני יותר גאה בה ונהנה לראות עד כמה אתם עדיין אוהבים אותה. אבל הסדרה שבחרתי היא זו שבזכותה אני תסריטאי, ולכן הסדרה שהולכת להפוך כאן בטיקטוק לדרמת פור-יו הראשונה בהיסטוריה היא 'השמיניה'".

דרמת הנעורים והמדע הבדיוני "השמיניה" עלתה בשנת 2005 בערוץ הילדים ללקוחות הוט, וכללה ארבע עונות ששודרו עד 2013. לצד היוצר והכותב גיורא חמיצר, חתומים על הסדרה רובי דואניאס הבמאי, נגה תקשורת וטדי כמפיקים. בין השאר כיכבו בסדרה מיכאל אלוני, עדי הימבלוי, הילי ילון, אבי קורניק, דון לני גבאי, שירה וילנסקי וידידיה ויטל. הסדרה זכתה להצלחה גדולה, ובעקבותיה הוציאו גיורא חמיצר ועטרה אופק סדרת ספרים העוסקים במשימות של השמיניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully