וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטרף לנועה קירל ואנה זק: גם הראל סקעת לוהק לפסטיגל

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 10:19

מי שביצע את הלהיט האיקוני "לעוף" שהוכרז כ"שיר הפסטיגלים של כל הזמנים", חוזר אחרי 15 שנה לבמת פסטיגל 2023

בווידאו: הראל סקעת בחפשו אותי ברשת/עריכה: גלעד מן מנהיים

ליהוק נוסף לפסטיגל 2023: הזמר הראל סקעת. מי שביצע את הלהיט האיקוני "לעוף" שהוכרז כ"שיר הפסטיגלים של כל הזמנים", חוזר אחרי 15 שנה לבמת פסטיגל 2023. הבוקר, רגע לפני המראתו לסיבוב הופעות בארה"ב, חתם סקעת על חוזה השתתפותו במופע הענק של חנוכה לצד נועה קירל, יהודה לוי, אנה זק ואבי אברומי.

לפני כשלושה שבועות כאמור החלו הליהוקים לפסטיגל 2023. הליהוק הבולט מכולם הוא כמובן של היוניקורן שלנו, נועה קירל, שזה עתה חזרה מהאירוויזיון שבליברפול אחרי שקטפה שם את המקום השלישי. בנוסף לקירל, גם אנה זק צפויה להשתתף בפסטיגל השנה. זו תהיה השנה השלישית ברצף שבה זק לוקחת חלק במופע. למופע לוהקו גם השחקן יהודה לוי והזמר אבי אברומי. מי שלא תמשיך בפסטיגל היא דווקא אליאנה תדהר שעוזבת אחרי 12 שנה רצופות.

המופע שהתקיים בחנוכה האחרון התקיים, כאמור, ללא נועה קירל. נבחרת הכוכבים כללה את עדן חסון, אגם בוחבוט, אנה זק, אליאנה תדהר, שלישיית "מה קשור", יעל אלקנה, לינוי אשרם ועוד. הפסטיגל נקרא "פסטיגל על פסטיגל" כאשר דמותה של אליאנה תדהר מונתה לבמאית המופע לאחר שדמותו של חנוך רוזן קיבלה הצעה מעבר לים, והיא צריכה לעמוד במשימה להרים את המופע הגדול בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • הראל סקעת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully