וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו טסה וג'וני גרינווד יוצאים לסיבוב הופעות באירופה: יופיעו בהמשך גם בישראל

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 15:19

שני המוזיקאים צפויים להוציא את אלבומם המשותף "ג'ארק רקיבק" ב-9 ביוני, באחת מחברות התקליטים הגדולות בעולם - BMG - תחת הלייבל Records Circuit World. בהמשך יופיעו בלונדון, פריז, גנט, ברלין ואוטרכט. מועד ההופעה בתל אביב יפורסם בהמשך

הפרויקט הבינלאומי החדש של דודו טסה וג'וני גרינווד ("רדיוהד") יוצא לסיבוב הופעות רשמי ברחבי אירופה, כשמועד ההופעה בתל אביב יפורסם בהמשך. השניים יופיעו ב-2 בנובמבר בברלין, ב-4 בנובמבר בפריז, ב-7 בנובמבר בגנט שבבלגיה, ב-9 בנובמבר באוטרכט שבהולנד וב-10 בנובמבר בלונדון.

השניים צפויים להוציא את אלבומם המשותף "ג'ארק רקיבק" ב-9 ביוני, באחת מחברות התקליטים הגדולות בעולם - BMG - תחת הלייבל Records Circuit World.

דודו טסה ג'וני גרינווד. Shin Katan,
השניים יצאו לסיבוב הופעות ברחבי אירופה ויגיעו לתל אביב/Shin Katan

לפני כחודש וחצי פורסם כי טסה ישתף פעולה עם המוזיקאי והגיטריסט. הפרויקט הופק על ידי דודו וג'וני יחדיו כאשר על המיקסים אחראי המפיק האגדי נייג'ל גודריץ' (Godrich Nigel) שעבד עם פול מקרטני, בק, רד הוט צ'ילי פפרז ועוד. מאחורי האלבום עומד הניסיון להפגיש בין זמרים ומוזיקאים מרחבי המזרח התיכון, (ירדן, מצרים, סוריה, לבנון) לביצועים חדשים של יצירות מהתרבות הערבית.

הקשר בין טסה לגרינווד נמשך שנים ארוכות. דודו טסה והכווייתים חיממו בעבר את סיבוב ההופעות של רדיוהד, שם הם נפגשו ויצרו קשר הדוק, וגרינווד אף ניגן גיטרה בלהיט "איזה יום" של טסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully