וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן ריי סטיבנסון ("רומא", "ויקינגים", "ת'ור") הלך לעולמו בגיל 58

22.5.2023 / 20:46

השחקן הבריטי גילם תפקיד ראשי בסדרת הדרמה "רומא" בהפקה משולבת של רשתות HBO ו-BBC וכן בסדרה "ויקינגים". בנוסף כיכב בסרטים "המעניש: אזור מלחמה" וכן בסרט הלהיט "RRR"

השחקן ריי סטיבנסון. Albert L. Ortega/Getty Images, GettyImages
רק בן 58. ריי סטיבנסון/GettyImages, Albert L. Ortega/Getty Images

השחקן הבריטי ריי סטיבנסון, שכיכב בעשרות סרטים וסדרות, הלך לעולמו במפתיע בגיל 58. סטיבנסון גילם תפקיד ראשי בסדרת הדרמה "רומא" בהפקה משולבת של רשתות HBO ו-BBC וכן בסדרה "ויקינגים". בנוסף כיכב בסרטים "המעניש: אזור מלחמה" וכן בסרט הלהיט "RRR". סטיבנסון הלך לעולמו באיטליה אך לא מסרו מהי סיבת מותו. על פי הדיווחים הוא אושפז במהלך צילומי סרט באי האיטלקי איסקיה.

סטיבנסון נולד בצפון אירלנד אך עבר לאנגליה בילדותו. בגיל 27 למד משחק ומאז השתתף כאמור בעשרות סרטים, סדרות והצגות. בשנת 2004 הופיע לראשונה בסרט הוליוודי, כשגילם את דמותו של האביר דגונט בסרט המבוסס על עלילות המלך ארתור. בהמשך שיחק בסדרות ובסרטים נוספים, כדוגמת "הנבחר", "החבר'ה האחרים". ב-2011 השתתף בסרט "ת'ור" בתפקיד וולסטאג, תפקיד שאותו גילם גם בסרטי ההמשך "תור: העולם האפל" (2013) ו"תור: ראגנארוק" (2017).

בשנת 2012 הופיע סטיבנסון בתפקיד משנה בעונה השביעית של הסדרה "דקסטר", ב-2018 שיחק ב"מדיצ'י" וב-2020 שיחק את אות'ר ב"ויקינגים".

בשנת 1997, הוא התחתן עם השחקנית רות גמל ("ברידג'רטון"), אולם הם התגרשו ב-2005. מאוחר יותר הוא החל לצאת עם אליזבטה קרצ'יה וללשניים יש בן משותף, סבסטיאנו דרק סטיבנסון, שנולד ב-2007.

לפי עמוד ה-IMDb שלו, הוא היה אמור לככב בשלושה סרטים עתידיים: "קאזינו באיסקיה", בבימויו של פרנק סיוטה, כמו גם דרמה היסטורית "1242: שער למערב" ו"מלחמת הכוכבים: אשוקה". שני האחרונים כבר צולמו ונמצאים בפוסט פרודקשן ואמורים לצאת השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully