וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וי ריגר ותיקי דיין יככבו: נחשפים פרטים על הסרט שכתב אדיר מילר

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 10:47

בסוף החודש יתחילו צילומי "הטבעת", הסרט הראשון שכתב הקומיקאי והשחקן אדיר מילר ושיביימו האחים יואב ודורון פז. מדובר בסרט קומי בהשראת סיפורים אמיתיים של משפחת מילר. בסרט צפויים לככב תיקי דיין, ג'וי ריגר וכמובן מילר בעצמו שיככב בתפקיד הראשי

אדיר מילר צומת מילר. אבי כהן
אדיר מילר/אבי כהן

בסוף החודש יתחילו צילומי "הטבעת", הסרט הראשון שכתב הקומיקאי והשחקן אדיר מילר ושיביימו האחים יואב ודורון פז ("ג'רוזלם", "הגולם", "תוכנית א'"). מדובר בסרט קומי בהשראת סיפורים אמיתיים של משפחת מילר. בסרט צפויים לככב תיקי דיין, ג'וי ריגר וכמובן מילר בעצמו שיככב בתפקיד הראשי.

הסרט מדבר על אב היוצא עם בתו למסע ברחבי הונגריה על מנת להשיב טבעת שמסרה הסבתא כדי להגן על חייה בזמן המלחמה - וזאת בתקווה להציל שוב את חייה של אמו ואולי גם את הקשר בינו לבתו. אדיר מילר כתב את התסריט בהשראת סיפור אמיתי של אמו, ניצולת השואה, ובהשראת סיפורים משפחתיים נוספים. ריגר תגלם את בתו ותיקי דיין את הסבתא.

הסרט, בהפקת יונייטד קינג ו"ארצה הפקות" ובתמיכת קרן רבינוביץ' וקשת, יצטלם בישראל ובהונגריה, והוא ישחזר את אירופה של שנות הארבעים. "אני נרגש בימים אלה כמו שלא הייתי מעולם. זהו ללא ספק הפרויקט החשוב והמרגש ביותר שעשיתי עד כה", מסר מילר.

אדיר מילר שיחק במספר סרטים בעבר אך טרם כתב אחד. ב-2007 שיחק בסרטו של אבי נשר "הסודות". ב-2010 שיחק ב"פעם הייתי" של נשר וזכה עליו בפרס אופיר לשחקן הראשי הטוב ביותר. ב-013 שיחק "פלאות" של נשר ובשנת 2022 שיחק את אבינועם בסרטו הקצר של נוני גפן "דניאל".

  • עוד באותו נושא:
  • אדיר מילר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully