וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל קצב מכירה חלש? הופעתו של אדם למברט עברה להיכל התרבות

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 11:37

גורמים בתעשייה אומרים כי העברת ההופעה מהיכל מנורה להיכל התרבות הוא על רקע קצב מכירה לא מספק. המפיק גד אורון: "דווקא בימים קשים למופעי חו"ל, אני לא מבטל ולא דוחה. המעבר להיכל התרבות יאפשר הקטנת עלויות והתאמת מחירי הכרטיסים, תוך שיפור מיקומים לרוכשים"

אדם למברט. יחצ (MUSIC BUSSINES ),
אדם למברט/יחצ (MUSIC BUSSINES )

הופעתו של הזמר אדם למברט בישראל עברה להיכל התרבות בתל אביב במקום היכל מנורה מבטחים שבו הייתה אמורה להתקיים. מועד ההופעה נשאר ללא שינוי - 13 ביוני בשעה 21:00. מההפקה נמסר כי משרד הכרטיסים "לאן" החל בהליך החלפת כרטיסי הכניסה בכרטיס חדש להיכל התרבות ובמיקום משופר.

גורמים בתעשייה אמרו לוואלה! תרבות כי המעבר מהיכל מנורה להיכל התרבות הוא על רקע קצב מכירה חלש. ממפיקי המופע, "Music Business" ו"EGOeast" נמסר: "למרות המצב הבטחוני/ כלכלי הוחלט לא לדחות ולא לבטל את הגעתו של אדם למברט לישראל. על מנת לאפשר את קיום המופע, נדרשנו להקטין בעלויות ההפקה ולהתאים את מחירי הכרטיסים לנוחים יותר לציבור הישראלי. אנו שמחים להודיע כי המופע יתקיים כמתוכן - בהיכל התרבות בתל אביב. רוכשי הכרטיסים שרכשו להיכל מנורה החלו כבר לקבל כרטיסי כניסה חדשים במיקומים משופרים, המכירה לקהל הרחב תתחדש היום רק בלאן". עוד נמסר מההפקה כי מחירי הכרטיסים כעת הם החל מ-199 שקלים.

המפיק גד אורון הוסיף: "דווקא בימים קשים למופעי חו"ל, כשמצב הרוח לא מי יודע מה, אני לא מבטל ולא דוחה, אני מקיים. אנו אסירי תודה לקהל הנאמן שלנו על האמון, המעבר להיכל התרבות יאפשר הקטנת עלויות והתאמת מחירי הכרטיסים, תוך שיפור מיקומים לרוכשי הכרטיסים שיעברו ממנורה מבטחים להיכל התרבות".

למברט התגלה בעונה השמינית של "אמריקן איידול", שבה זכה במקום השני. אלבום הבכורה שלו כלל את הלהיט "Whatya Want From Me" וזיכה אותו במועמדות לפרס גראמי. ב-2014 יצא לסיבוב הופעות עם רוג'ר טיילור ובראין מיי - חברי להקת קווין. המופע שרץ כשנה וחצי כלל כ-35 מופעי ענק ברחבי העולם בהם גם ישראל. בשנת 2022 הופיע עם חברי קווין ברחבי אירופה.

בישראל צפוי למברט להופיע ללא קוויין, לבצע שירים מאלבומו החדש, קאברים לקלאסיקות בינלאומיות ומבחר מלהיטי קווין.

  • עוד באותו נושא:
  • אדם למברט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully