וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין לך מושג כמה כיף לשמוע את שלומי שבן ורונה קינן שרים את השיר שלי"

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 12:04

המוזיקאי אלון אולארצ'יק על החלטתו להוציא גרסה מחודשת לשירו 'בחור אנלוגי בעולם דיגיטלי': "הוא תואם גם את היום, תיאורטית אני אדם אנלוגי"

אולארצ'יק באולפן וואלה/במאי: ניתאי בארי, סטילס: ראובן קסטרו, סאונד: אילן לוי, צלם: מתן גולדשטיין, הפקה: שי ורקר וחגית ברק, עורכת וידאו: נועה לוי, עיצוב אולפן: אביחי ברוך

רגע לפני סיבוב הופעות גדול, מציג המוזיקאי אלון אולארצ'יק את גרסתו המחודשת לשיר "בחור אנלוגי בעולם דיגיטלי". בשיחתו עם איריס קול, סיפר על ההחלטה להפיח חיים מחודשים בשיר שהוציא אי שם ב־1987, הפעם לצד גיא מזיג, ג'יין בורדו, יושי, רונה קינן ושלומי שבן.

"אני חושב שהתחיל אז כל עניין המחשבים במוזיקה, ועלה לי שיר כזה", שיתף בדבר המקור לכתיבת שירו. "אני לא בדיוק עושה חשבון דיגיטלי לאיך דברים קורים ולמה, זה פשוט קורה. זה כמו לכתוב שיר אהבה ותוגה, זה פשוט עוד שיר. הוא תואם את הזמן של היום גם. ראיתי סרטון דיפ פייק של פוליטיקאי מדבר, ולקח לי 20 שניות להבין שזה לא הוא, זה המון".

בהמשך הוסיף: "יכול להיות שזה שיר נבואי. אין לך מושג כמה כיף לי לשמוע את גיא מזיג, שלומי שבן ורונה קינן שרים את השיר. הפתיחה היא אותה פתיחה ואז אחרים שרים, זה כזה כיף לי. הם חברים גם. מזיג היה אחד הנגנים בכוורת של 2013. ההופעה הראשונה של סיבוב ההופעות היא ב-1 ליולי, האורחים יהיו גיא מזיג, דודו טסה, שלומי שבן, רונה קינן, דורון מג'יין בורדו ויושי. זה יהיה נורא מגוון ונורא מעניין. תיאורטית אני אנלוגי, אבל כבר לפני 30 שנה התקליט הוקלט בצורה דיגיטלית. זה לא מדויק שאני לא דיגיטלי למרות שהמוזיקה שלי היא אנלוגית".

בסיום, התייחס אולארצ'יק ללכתו של חברו ללהקת 'כוורת' יצחק קלפטר ז"ל לפני כחמישה חודשים, ואמר: "יצחק היה איש מיוחד במינו, כשהוא עדיין חי ובעט עשו ערבים סביב שיריו. השתתפתי באחד מהם אפילו. שמעתי את כל השירים גם מאחורי הקלעים כשזמרים אחרים שרו אותם. הכישרון שלו היה מאוד בולט, והגיוון שלו. איש מאוד מוכשר ואני מנסה לעכל את לכתו עדיין, אני לא יודע מה להגיד על זה בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully