וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה ארצי דוחה את הופעתו מחר בקיסריה בשל "הליך רפואי קל"

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 12:43

המוזיקאי שלמה ארצי הודיע כי הוא דוחה את הופעתו מחר בקיסריה בשל הליך רפואי שעבר. המופע נדחה ל-4 ביולי

שלמה ארצי מדבר על המצב בהיכל מנורה, 2 במרץ 2023/יח"צ

המוזיקאי שלמה ארצי הודיע כי הוא דוחה את הופעתו מחר בקיסריה בשל הליך רפואי שעבר. "חברים יקרים, המופע שתוכנן למחר באמפי קיסריה נדחה ל-4/7 עקב הליך רפואי קל של שלמה", נמסר ברשתות החברתיות של ארצי. "הכרטיסים שנרכשו יהיו תקפים למועד החדש, שאר המופעים יתקיימו כמתוכנן. לבירורים ניתן לפנות לקופת תל אביב".

מטעמו של שלמה ארצי לא נמסר באיזה הליך רפואי מדובר.

שלמה ארצי חוגג חמישה עשורים, לייב פארק ראשון לציון 15 באוגוסט 2019. שלומי פינטו,
שלמה ארצי/שלומי פינטו

לפני כחודשיים החליט שלמה ארצי לוותר על פרס ישראל. "אני מודה מאוד לוועדת פרס ישראל שהחליטה להעניק לי את הפרס בתחום הזמר העברי", מסר. "זה מרגש אותי וזה כבוד גדול עבורי כזמר וכיוצר. אבל בעיתוי הנוכחי, כשהמדינה שלנו פצועה ושסועה, אני מרגיש שקשה לי לקבל את הפרס ולכן אני נאלץ בצער לוותר על הכבוד הגדול הזה.

"אני שר למעלה מ-50 שנה לכולם, וכולם תמיד היו אהובים וראויים בעיניי, מבלי להבדיל בין חשיבה פוליטית, חילונית, דתית, עדתית או מגדרית. להיות חלק מהפסקול של מדינת ישראל - זה הפרס האמיתי בו זכיתי. אני רועד בכל גופי ונפשי כי אני מלא בדאגה מהפילוג, מהקרע, מהשבר שנקלענו אליו. אנא עצרו, דברו, ותשקוט הארץ. כי פרס ישראל שאני הכי מאחל לנו ולעצמי זה את ישראל האהובה, המחבקת, הדמוקרטית שאליה שרתי כל חיי ושעליה גדלתי ב-73 שנותיי וגידלתי בה את ילדיי ונכדיי".

  • עוד באותו נושא:
  • שלמה ארצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully