וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גועל נפש: אלמונים השחיתו בירושלים כרזות של תיאטרון החאן שעליהן נשים

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 10:36

שלטי חוצות של התיאטרון הירושלמי הוותיק רוססו בשחור, במקרה נוסף של הדרת נשים במרחב הציבורי, ואנשיו טוענים כי מדובר בתופעה חוזרת ונשנית. "מכעיס ומקומם לראות שקיצוניים מנסים לפגוע במרקם החברתי-תרבותי של העיר. זה גורם נזק גדול לא רק לנו אלא לעיר ירושלים בכלל"

השחתת שלטים של תיאטרון החאן. תאטרון החאן,
השחתת השלטים/תאטרון החאן

תיאטרון החאן פתח לפני כמה ימים בקמפיין חגיגי לרגל פתיחת עונת המנויים 2023-24. במסגרת הקמפיין עלה גם פרסום של שילוט חוצות ברחבי ירושלים. אלא שהיום (רביעי) נודע כי השלטים, שעליהם מופיעים שחקני ושחקניות הלהקה בסצנות מתוך ההצגות, הושחתו. השלטים שהושחתו נמצאים ברחוב דרך חברון, סמוך מאוד לתיאטרון ובסמוך למתחמי תרבות ידועים נוספים. זו לא הפעם הראשונה שקמפיין המנויים של תיאטרון החאן, שמסרב להימנע מפרסום שלטים עליהם מופיעה דמות אישה בירושלים, נפגע.

השחתת שלטים של תיאטרון החאן. תאטרון החאן,
השחתת השלטים/תאטרון החאן

מתיאטרון החאן נמסר: "בימים בהם העיר ירושלים מציינת 56 שנים לאיחודה, מכעיס ומקומם לראות שקיצוניים מנסים לפגוע במרקם החברתי-תרבותי של העיר ולהיחשף שוב ושוב לגילויים של הדרת נשים. במקרה שלנו זה מתבטא בהשחתה חוזרת ונשנית של שלטי חוצות של תיאטרון החאן שבהם מצולמות גם נשים, שחקניות לצד שחקנים. מעבר לכל זה גורם נזק גדול לא רק לתיאטרון החאן אלא לעיר ירושלים בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully