וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל היעדר ראיות: נסגר תיק החקירה החדש נגד אייל גולן

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 15:24

פרקליטות המדינה החליטה לסגור את החקירה המחודשת נגד אייל גולן ונגד עשרה אנשים נוספים בפרשת "משחקי חברה" בשל חוסר בראיות מספיקות: "נמצא כי בחקירת המשטרה לא נאספו די ראיות המבססות סיכוי סביר להרשעה ולכן לא ניתן להגיש כתב אישום"

אייל גולן - הצהרה לתקשורת לאחר העימות עם ט' ו-נ'/יח"צ

פרקליטות המדינה החליטה לסגור את החקירה המחודשת נגד אייל גולן ונגד עשרה אנשים נוספים בפרשת "משחקי חברה" בשל חוסר בראיות מספיקות. התיק כאמור נסגר לפני כעשור אולם בשנה שעברה חודשה החקירה עקב תלונות חדשות נגד גולן וחבריו. נגד גולן החשד היה הבאה של אדם לעיסוק בזנות ואי דיווח על עבירות מין שהיה עד להן. חשודים נוספים נחקרו גם בחשד לעבירות אינוס ואספקת סמים לקטינות.

מהפרקליטות נמסר: "לאחר בחינה מעמיקה של תלונות המתלוננות, נוהלה חקירה מקיפה שהתייחסה לכלל החשדות והנתונים שעלו בחקירות. החשודים נחקרו, נערכו עימותים ונחקרו עדים נוספים ובוצעו השלמות חקירה. בסופו של יום נמצא, כי בחקירת המשטרה לא נאספו די ראיות המבססות סיכוי סביר להרשעה ולכן לא ניתן להגיש כתב אישום". ההליך האזרחי ממשיך להתנהל כרגיל. הדיון הקרוב בהליך האזרחי קבוע ליולי.

ב-15 בנובמבר 2021 הגישו ט' ו-נ', הטוענות כי נפגעו מינית מגולן, 11 תלונות חדשות כנגד עשרה מעורבים שלא נחקרו ב-2013 בפרשת הקטינות. התלונות החדשות הובילו לחקירה מחודשת ולפתיחת התיק מחדש. אייל גולן היה חשוד בקשירת קשר לביצוע פשע, שיבוש הליכי משפט ובריבוי עבירות של הבאת אדם לכדי מעשה זנות.

בנובמבר התקיים עימות בין נ' ו-ט' לגולן במשטרה, אחריו אמרה ט' לתקשורת בין השאר: "היום בפעם הראשונה הסתכלתי בעיניים של האדם שהתנהג אלי כמו חיה, שהעביר אותי מיד ליד כאילו אני צעצוע, שדחף לי סמים כדי שאסתום את הפה, שאמשיך להיות שפחה. היום בפעם הראשונה הסתכלתי בעיניים של המפלצת הגדולה, ובלי פחד אמרתי לו מה הוא עשה לי. סוף העימות, כשהחוקרת שאלה אותי אם יש לי מה להוסיף, אמרתי לו 'אני לא פוחדת ממך יותר. הדבר שהכי הפתיע אותי בדברים של אייל גולן הוא שהוא חושב שאבא שלו קורבן. אבא שלו אנס אותנו, הביא את החברים המגעילים שלו, שעד היום אני מריחה את הזיעה שלהם, והאפס הזה אומר לי שאבא שלו ישב בכלא סתם?!"

אייל גולן בהופעה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אייל גולן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, לפני חודשיים וחצי בוטל מופע שכותרתו הייתה "אייל גולן נאבק באלימות", וצפוי היה להתקיים ב-3 באפריל באמפי פארק מיני ישראל, זאת בעקבות סערה שעורר המופע. על המופע שהיה אמור להיות מובל על ידי גולן הייתה חתומה עמותה בשם "עתיד לצעירים", בראשה עומד כנשיא האלוף (מיל') דני יתום, ראש המוסד לשעבר. לוואלה! תרבות נודע כי בעקבות הסערה פנתה אליו גליה שמילוביץ, עורכת הדין של נ', אחת מהנשים שהתלוננו נגד גולן, ומחתה על השתתפות הזמר באירוע. היא הודיעה ליתום כי צפוייה להתקיים הפגנה מול ביתו. בעקבות כך, יתום כתב לה כי "האירוע נדחה ללא תאריך חדש בשלב זה. אייל גולן ביקש לדחות את האירוע בשל אילוצים לא צפויים".

בנוסף, ביום ראשון בוטלה סופית הופעתו של גולן ביום הסטודנט באוניברסיטת אריאל לאחר שהאוניברסיטה אסרה על קיום הופעתו, ולאחר שאגודת הסטודנטים ערכה סקר שתוצאותיו הן שהסטודנטים בחרו לוותר על הופעה של הזמר בלייב פארק ראשון לציון.

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully