וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טינה טרנר, אחת מהזמרות החשובות בעולם, הלכה לעולמה בגיל 83

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 22:04

טרנר, שעמדה מאחורי להיטים כמו "What's Love Got to Do with It" ו-"Private Dancer", נחשבה לאחת הזמרות החשובות והמשפיעות ביותר בעולם. טרנר הלכה לעולמה בביתה שבציריך, שוויץ. "העולם איבד אגדת מוזיקה וסמל", מסר הדובר שלה

ביונסה מופיעה עם טינה טרנר בטקס הגראמי 2008/רויטרס

הזמרת האגדית טינה טרנר הלכה היום (רביעי) לעולמה בגיל 83. טרנר, שכונתה "מלכת הרוקנ'רול" התפרסמה בזכות להיטים כמו "What's Love Got to Do with It" ו-"(Simply) The Best". היא נחשבה לאחת הזמרות החשובות והמשפיעות ביותר בעולם. טרנר הלכה לעולמה בביתה שבציריך, שוויץ. "העולם איבד אגדת מוזיקה וסמל", מסר הדובר שלה.

טרנר החלה את דרכה המוזיקלית בשנת 1958 בעזרתו של המוזיקאי והמפיק אייק טרנר שהיה זה שהעניק לה את שם הבמה טינה, ולמעשה גם את שם משפחתה לאחר שנשא אותה לאישה בשנת 1962. השיר הראשון אותו הקליטה, A Fool In Love", הפך ללהיט עצום. בשנות ה-60 ובראשית שנות ה-70 זכו הצמד אייק וטינה טרנר להצלחה גדולה. הופעתה המרשימה והמקורית של טרנר על הבמה הפכה לסימן ההיכר שלה כזמרת-רקדנית, דבר שהשפיע רבות על אמנים בעולם.

אחרי כמה שנים שחונות, ב־1984 הגיעה טרנר חזרה אל ראשי המצעדים, וזאת הודות לאלבומה "Private Dancer". אלבום זה כלל שלושה להיטים שהגיעו לראשי המצעדים וכן שני שירים שזכו בפרסי גראמי: "What's Love Got to Do with It" ו"Better Be Good to Me". ב־1985 זכתה טרנר בארבעה פרסי גראמי על אלבומה "Private Dancer". עד היום, נחשב אלבום זה לאחד מהאלבומים הנמכרים בכל הזמנים.

טינה טרנר. GettyImages
טינה טרנר/GettyImages

בשנת 2000 פרשה באופן חלקי מעולם המוזיקה, אם כי ב-2008 יצאה למסע הופעות מוצלח. סיפור חייה סופר בהרחבה בסרט על חייה משנת 1993 וכן במיוזיקל ביוגרפי שעלה בברודווי תחת השם "טינה". טרנר צפויה להיקבר בקרב משפחתה וחבריה הקרובים בימים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • טינה טרנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully