וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רוצה להסתכן בשינה ברחוב": הקריין נועם אבירם חושף את המשבר שנקלע אליו

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 10:06

הקריין ומגיש הרדיו נועם אבירם פרסם פוסט בפייסבוק שבו הוא מבקש מעוקביו עזרה כספית לאחר שנקלע למשבר כלכלי חריף. "הצלחתי להגיע בערך לשליש מהסכום שלו אני זקוק כדי להוריד את הבנק מגבי ולא להסתכן שוב ברעב", כתב בפייסבוק

נועם אבירם. פייסבוק, צילום מסך
נועם אבירם/צילום מסך, פייסבוק

הקריין ומגיש הרדיו נועם אבירם פרסם פוסט בפייסבוק שבו הוא מבקש מעוקביו עזרה כספית לאחר שנקלע למשבר כלכלי חריף. "הצלחתי להגיע בערך לשליש מהסכום שלו אני זקוק כדי להוריד את הבנק מגבי ולא להסתכן שוב ברעב ובשינה על הספסל בפארק", כתב.

נועם אבירם נחשב לאחד מבכירי קרייני הפרסומות בטלוויזיה וברדיו. בשנת 1990 הגיש נועם אבירם את "בוקר טוב ישראל", שנתיים לאחר מכן הגיש את תחרות הקדם אירוויזיון. בשנת 1993 היה מנהלה הראשון של גלגלצ. לאורך השנים הגיש מהדורות חדשות בגלי צה"ל ובקול ישראל.

אבירם טען בפוסט כי הבנק שלו הונה אותו ולא הסכים ללכת לקראתו בכל הנוגע לפרישת חובותיו לבנק. "בכל העולם הנאור, במדינות הקפיטליסטיות ביותר, קיימים מנגנונים שנוהגים אחרת, בכם ובנוכל. ואילו אני ננטשתי לגורלי, כאחרון הנוכלים, כשהבנק שלי עוד 'אנושי' יחסית למערכת כולה. אפילו בארה"ב, לכל הדעות המדינה הקפטליסטית ביותר, הקימו הבנקים עצמם קרנות שתומכות באנשים שנקלעו למצבים כשלי. ואילו במדינתנו, מערכת דירוג האשראי למשל, מתייחסת אך ורק לשלוש השנים האחרונות, ולא מנסה אפילו לברר, כנהוג במדינות נאורות, מה קרה לך".

"יכולת להיות צדיק הצדיקים במשך ארבעים שנה, אבל אצלנו אין זה משנה. קשה לי לקרוא לכך אנושי. יחסית למקובל היום, ואחרי שהתחלפו כמה מן הנפשות הפועלות, הם מנסים לעזור לי לשיטתם. אבל מה שהציל אותי מחרפת רעב מחלק מהגופים שרדפו אותי ומלהפוך להומלס, זה אתם, שתרמתם לי כל אחד על פי יכולתו. למותר לציין, שגם מצבי הנפשי, הפיזי והמשפחתי, הגיעו בד בבד למשבר שחלקו הגדול אינו הפיך. המצב שאליו נקלעתי אינו מזהיר.

"כדי להדוף את הרודפים אחרי ולא לשוב לצום ברחוב, לשלם לעורכי הדין שייצגו אותי, ושוב איני גאה בבקשתי זו, הוא שתמשיכו לסייע בידיי להביס את המערכת האכזרית הזו, ותתרמו לי כפי יכולתכם בפייבוקס (בביט אי אפשר מטעמי מדיניות שלהם) לנייד שלי 054-5402222 או בהעברה לבנק המזרחי, סניף 512, חשבון 272045 על שמי", כתב אבירם. "לא הייתי מעז לבקש זאת לולא שתי עובדות. האחת היא שזו האלטרנטיבה האחרונה שאני מוצא, והשנייה היא שכשהכל היה כשורה, עזרתי בעצמי לאחרים, ביד רחבה, גם אם נדחקתי לפינה כלכלית בעצמי בשל כך. עכשיו, בשל הבושה, אסתתר לי באיזו פינה חשוכה. לא העליתי, אפילו בחלומותיי הרעים ביותר, שאאלץ להתייצב מול כולם ולבקש בקשה מביכה, שלא לומר מבישה שכזו".

  • עוד באותו נושא:
  • רדיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully