וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל, שדדו אתכם": ככה הגיבו אמריקאים על ההופעה של נועה קירל באירוויזיון

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 14:16

במסגרת סדרת הרשת הפופולרית React התבקשו המשתתפים לנחש את הדירוג של עשרת הגדולים בתחרות האירופית. כשצפו בהופעתה של היוניקורן שלנו, עפו עליה: "אנרגיה נשית אלוהית כל כך", אמרה אחת הצופות ומיקמה את קירל בטופ הרשימה מבלי להסס

נועה קירל נחתה בנתב"ג/ניב אהרונסון

במסגרת סדרת הרשת הפופולרית האמריקאית "React", שבה קהל של בני נוער, סטודנטים, מבוגרים וכיו"ב מגיב על אירועי היום בתרבות ובכלל, התבקשו המשתתפים לנחש את הדירוג של עשרת השירים הגדולים באירוויזיון 2023. הביצוע של נועה קירל ל"יוניקורן" הוצג בפניהם מיד לאחר בלגיה, וכמעט כל הצופים הנלהבים מיהרו לדרג אותה במקום הראשון ברשימה. יצוין כי אותם צופים - בדומה לרוב המכריע של אזרחי ארצות הברית - לא צפו באירוויזיון ואין להם מושג איזה שיר ניצח.

"אנרגיה נשית אלוהית כל כך", אמרה אחת הצופות בהתייחסה לנועה שלנו ומיקמה את קירל בטופ הרשימה. "היא השתיקה אותם והזכירה להם למה בדיוק היא זו שנבחרה להתחרות, זה היה שלה מהרגע הראשון", הריע צופה אחר. שאר הצופים נשארו ללא מילים ושיבחו את האנרגיה ששררה בחלל כשקירל ביצעה את הריקוד המפורסם שהפגין את יכולותיה.

מבלי להסס - יוניקורן במקום הראשון

לאחר שהצופים דירגו ונחשו, נחשפה רשימת הדירוג האמיתית של האירוויזיון - ופיותיהם נפערו לרווחה. כשאחד הצופים גילה כי קירל דורגה במקום השלישי והמכובד, הוא קפץ ממקומו וטען שישראל הייתה אמורה לזכות: "ישראל, שדדו אתכם". צפו למעלה בפרק המלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully